וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן ואיווניר נפגשו, שחקני האולימפית לא יעלו לבוגרים

28.8.2008 / 17:30

המשמעות: תמוז שכבש שלושער בגביע הטוטו לא יזומן. מסתמן: יואב זיו יחזור להרכב. סיני בדרך מאנגליה, ידון היום עם קשטן בנוגע לטועמה

מאמן הנבחרת הבוגרת, דרור קשטן, נפגש היום (חמישי) עם מאמן הנבחרת האולימפית, מוטי איווניר והודיע לו כי הוא לא מתכוון לזמן שחקנים מהנבחרת האולימפית. המשמעות: כל הסגל ששיחק מול פינלנד, למעט אולי סלים טועמה, יישאר. המשמעות היא שהמגן עומרי קנדה לא יהיה בסגל, וגם טוטו תמוז, שאמור להיכלל בסגל האולימפית לקראת לוכסמבורג, לא יזומן למרות שכבש שלושער בגביע הטוטו.

מגן בית"ר ירושלים, יואב, זיו, צפוי לחזור להרכב הנבחרת מול שוויץ, כך מעריכים גורמים בנבחרת. לפי ההערכות, קשטן יעדיף את המגן המנוסה על פני יובל שפונגין, קלימי סבן ושמואל קוזוקין. באגף השמאלי אמור לפתוח דדי בן דיין.

המאמן משה סיני עלה על המטוס מאנגליה לישראל, זאת לאחר שעקב אחר קשר סטנדרד ליאז' והנבחרת, סלים טועמה, שנכנס כעשרים דקות לסיום, במהלך ההארכה, במשחק מול ליברפול באנפילד. גם יוסי בניון לא הרשים אבל הוא יפתח בהרכב מול שוויץ. היום ישוחח סיני עם קשטן והשניים יחליטו האם לכלול את טועמה בסגל ולנפות שחקן אחר מהסגל ששיחק בהפסד לנבחרת פינלנד. אם טועמה יזומן, אחד הקשרים יפנה את מקומו, כנראה אחד מהשניים: משה אוחיון או בירם כיאל. למרות הפציעה שלו, תמיר כהן יהיה כשיר למשחק ויגיע לפתיחת האימונים של הנבחרת בשבוע הבא.

הנבחרת תתכנס ביום שני ותקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות קשטן ושני שחקנים נוספים. הנבחרת תקיים אימון אחד ביום ושני האימונים המסכמים לקראת המשחק יהיו סגורים לתקשורת. למחרת המשחק שיתקיים במוצאי שבת, תמריא הנבחרת למולדובה. המשחק מול הנבחרת המקומית ייערך ביום רביעי. בנבחרת מעריכים שדודו אוואט יפתח בין הקורות בשני המשחקים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully