וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגירה הוקדמה לספטמבר

28.8.2008 / 12:19

היאנקיז שוב הפסידו לרד סוקס, 11:3, והאיצטדיון הישן צפוי לסיים את תפקידו לפני הפלייאוף. גם הדודג'רס ממשיכים את הקריסה

יום חמישי הוא יום הסיקור המקוצר, למרות שהוא גדוש חדשות במרוץ לפלייאוף. מחר נשוב, כמובן, לסיקור מלא.

AL: היאנקיז נפרדו מעשית מהמרוץ לפלייאוף, כשדסטין פדרויה מבוסטון חבט לגראנד סלאם וסייע לרד סוקס לנצח 3:11 במשחק השני בברונקס. במצב העניינים הקיים, עם הכניסה לספטמבר הפסים לא יהיו בפלייאוף לראשונה מאז 1993, מאחר שגם מינסוטה שניצחה בסיאטל 5:6 מתרחקת מהם בקרב על הויילד קארד.

הטווינס נהנו מהפסד של שיקגו וייט סוקס בבולטימור 11:3, כדי לצמק את הפער למשחק אחד. מאט גארזה, שמבריק השנה מול טורונטו, הגיש 7.2 אינינגים משובחים וטמפה ביי ניצחה את הבלו ג'ייז 0:1. אוקלנד גברה באנהיים על האיינג'לס 5:6, טקסס ניצחה בקנזס סיטי 2:3 וקליבלנד ניצחה בדטרויט 7:9.

NL: יוהאן סנטנה לא הצליח לנצח הפעם, אבל לשם שינוי הבולפן של המטס היה זה שעבד בשבילו, הקבוצה מניו יורק ניצחה 3:6 את פילדלפיה עם ארבע ריצות באינינג השמיני. הדודג'רס ממשיכים בצלילה שלהם, והפעם נוצחו 5:4 על ידי וושינגטון, כשאריזונה הנינוחה מפסידה שוב בסן דייגו, 5:4.

הקאבס נעזרו ביכולת טובה של ג'ייסון מארקי כדי לעבור את פיטסבורג 0:2. פלורידה ניצחה באטלנטה 1:4, יוסטון גברה באותה תוצאה על סינסינטי, סט. לואיס ניצחה את מילווקי 3:5 וטים לינסקאם קצר ניצחון 15 העונה ב-1:4 של סן פרנסיסקו על קולורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully