וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד או זלצר בדרך החוצה מהפועל פ”ת

28.8.2008 / 11:13

הבעלים רונן אלעד יערוך הערב פגישה עם השניים, כשאם מחפוד לא יפוטר, זלצר עשוי לאיים בהתפטרות. אחמד קאסום יתבקש לעזוב

אחד מחברי הצוות המקצועי של הפועל פתח תקוה עשוי לסיים את דרכו בקבוצה בימים הקרובים ואולי אפילו עוד הערב (חמישי), זאת במידה שלא ייושרו ההדורים ולא ייפתרו המחלוקות בעניינים מקצועיים. הבעלים רונן אלעד ייפגש עם אלי מחפוד וזאב זלצר בתקווה למצוא פתרון לסוגיה. אם לא יימצא פתרון כזה, הקבוצה עשויה להודיע לאחד מהם על פרידה. גורם בקבוצה אמר: "מישהו עשוי להציב אולטימטום ואז יהיה רע מאוד". לא מן הנמנע כי מי שיעזוב יהיה מחפוד, לאחר שאלעד אמר היום ל"עושים ספורט" בגלי צה"ל כי "זלצר הוא הסמכות המקצועית העליונה".

החלוץ אחמד קאסום ישוחרר כנראה מהקבוצה. גורם בקבוצה הסביר: "הוא מרוויח הרבה יחסית לחלוץ שיושב על הספסל". ייתכן שקאסום יתבקש לקצץ בשכרו בצורה משמעותית ואם יסרב יתבקש לחפש קבוצה אחרת. לגבי יוסי רוזן, הקשר אמור לחתום על חוזה לאחר שיסכים לבקשת ההנהלה לקצץ בשכרו. אלעד עשוי להעלות שמות של שחקנים נוספים שאינו רוצה בקבוצה, אבל הצוות המקצועי יתנגד לכך בכל תוקף אם יהיה מדובר בשחקני סגל. ההערכה היא כי הקשר אייל שן, שנחשב לאהוד בקרב הקהל, לא ישוחרר.

הקשר אבי ריקן, שהיה אמור לפתוח בהרכב במשחק הליגה הקרוב מול קרית שמונה, סובב את ברכו באימון אתמול ונצטווה לנוח עשרה ימים ולא יוכל לקחת חלק במשחק הבכורה בליגה.

החלוץ עומרי רון כעס מאוד על הקללות שהופנו נגדו מטעם הקהל אתמול ואמר לשחקנים: "אפשר לחשוב שרונאלדיניו הגיע. לא יודע מה רוצים ממני". שחקנים בקבוצה סיפרו כי רון נפגע מאוד, אך בחר שלא להגיב לקהל אלא לנסות להתחבר אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully