וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון מרימן בחר לשחק העונה

28.8.2008 / 9:34

הליינבקר של סן דייגו, שבסובל מקרעים ברצועות ברכו, שמע חוות דעת של רופאים והחליט: "הניתוח יחכה, אני רק רוצה לעלות למגרש"

ההחלטה של שון מרימן, הליינבקר של סן דייגו צ'ארג'רס, לא הייתה קלה: לעבור ניתוח לאיחוי רצועות ברכו, או להמשיך ולשחק עם הפציעה למרות סכנה מוחשית לגרימת נזק בלתי הפיך. מרימן שמע מספר חוות דעת של רופאים והחליט שהוא יעלה למגרש.

"העובדה הפשוטה היא שאני רוצה לשחק פוטבול", אמר מרימן, "אני יודע מה האפשרויות שעומדות לפניי, מודע גם לסיכונים, אבל השקעתי הרבה עבודה ואני רוצה לעלות למגרש". מרימן אמר כי נועץ בארבעה רופאים, וכולם אמרו לו כי הוא צריך ניתוח, אולם הברך נראית במצב סביר ואין סיבה למהר. "באיזשהו שלב אצטרך לעשות את זה, אבל אין לי מושג מתי. אפילו הרופאים לא אמרו לי".

מרימן הכחיש את הדיווחים על כך שהקריירה שלו תהיה בסכנה אם ימשיך לשחק עם הפציעה. חברו לקבוצה, הרץ האחורי לדניאן טומלינסון, אמר: "אי אפשר להגיד ללוחם כמוהו לשבת בצד. זה מה שהוא מאומן לעשות, לעלות למגרש ולשחק. קשה להגיד לאחד כמוהו לשבת".

פייטון מאנינג, הקוורטרבק של אינדיאנפוליס, ערך אימון ולא הראה סימנים של חולשה או פציעה. למרות זאת, המאמן טוני דאנג'י לא יעלה אותו למשחק טרום העונה האחרון מול סינסינטי. מאנינג מעולם לא החמיץ פתיחה בקריירה בת 10 שנים בקולטס, וצפוי לשחק גם במחזור הראשון של העונה מול שיקגו.

שאלת היום: האם, לאחר שנועץ בארבעה רופאים ושמע את חוות דעתם, החלטתו של שון מרימן לשחק במקום לעבור ניתוח נכונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully