וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטאני: "לא יודע מה מסתתר מאחורי אי זימוני לנבחרת"

28.8.2008 / 8:00

ת'מבינקוסי פנטאני לא מבין מדוע נשאר מחוץ לסגל דרא"פ: "חלוצים אחרים לא הבקיעו כמה משחקים". הפועל תשיב היום בנוגע לבן בסט

לא רק הצוות המקצועי מאוכזב: גם חלוץ מכבי חיפה, ת'מבינקוסי פנטאני, מוטרד מאוד מאי זימונו לסגל נבחרת דרום אפריקה. לקראת המונדיאל שייערך במידנה ב-2010, פנטאני לא זומן למשחק הידידות מול אוסטרליה בלונדון, שנערך לפני כשבועיים. כעת, לאחר שהתפרסם הסגל לקראת המשחק מול ניגריה בשבת, התברר שפנטאני כלל לא ידע שהוא לא בתוכניות. פיטר מסיללה זומן אבל לא נסע בגלל פציעה. הבלם פרנסמן ביוואן ממכבי נתניה דווקא נמצא ברשימה.

"אני מאוכזב שלא זומנתי", אמר פנטאני והוסיף: "בגלל שאני לא יודע מה הסיבות האמיתיות שמסתתרות מאחורי זה. אני יודע שהבקעתי שער אחד בארבעה משחקים, אבל חלוצים אחרים לא הבקיעו כמה משחקים".

בסוף השבוע תשחק נבחרתו מול ניגריה, בקרב על הכרטיס לשלב הבא במוקדמות אליפות אפריקה (הנבחרת עלתה אוטומטית למונדיאל משום שהיא מארחת). אם היא תנצח, היא תוכל להבטיח את הכרטיס לשלב הבא. בסגל של המאמן ג'ואל סנטאנה נכלל בני מקראתי מבלקבורן.

אתמול הגיעו עשרות אוהדים לגראנד קניון ושוחחו עם שחקני מכבי חיפה, תוך שהם רוכשים מוצרי עידוד מהחנות של המועדון. השוער ניר דוידוביץ', שחזר להתאמן, זכה לעידוד רב. ג'ון קולמה כעס אתמול על שלומי ארבייטמן בגין תיקול מיותר, אך מיד לאחר מכן השניים קמו והמשיכו באימון כרגיל. שחקנים בקבוצה אמרו: "דברים כאלה קורים כל אימון. זה מעיד על מחויבות".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully