וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-וארנה: מהמרים על ניצחון

28.8.2008 / 7:34

קבוצתו של מתיאוס טענה על נסיונות של הבולגרים להשפיע על ההכנות (20.00, 5). הבולגרים קראו לפני המשחק: "נתניה אושוויץ"

מכבי נתניה סיימה אמש (רביעי) את האימון המסכם שלה באיצטדיון הלאומי בסופיה לקראת משחק הגומלין שיתקיים היום (20:00, שידור ישיר בספורט 5) מול צ'רנו וארנה. האימון אמור היה להתקיים בשעה 18:30, אבל ניידת משטרה שאמורה הייתה ללוות את הקבוצה התעכבה והקבוצה איחרה לאיצטדיון וקיימה את האימון באיחור של חצי שעה.

לאימון הגיעו אוהדי הקבוצה, אבל אנשי האיצטדיון לא איפשרו להם להיכנס פנימה. רק לאחר שיחות בין אנשי המועדון ומנהל האיצטדיון התאפשרה כניסתם לדקות בודדות. בשעה 19:30, חצי לאחר שהחל האימון, הגיעה הקבוצה המארחת וטענה כי היא אמורה לעלות למגרש בשעה הזו.

למקום הגיע משקיף המשחק מטעם אופ"א שהורה למארחים לרדת מהמגרש. לקראת סיום האימון לותר מתיאוס נאלץ לעשות שימוש בחצי מגרש בלבד. וארנה קיימה חימום בחצי המגרש השני. למרות בקשות של אנשי המועדון, וארנה סירבה לרדת מהמשטח. גורם בנתניה אמר: "הם עושים הכל כדי שנפסיד את המשחק, משחקים מלוכלך. נראה להם על המגרש".

פרנסיס קיויו, שאמור לקבל הודעה על שחרורו לאחר המשחק, יפתח לצידו של אוקוצ'ה. שלו מנשה, ביבאן פרנסמן ורביד גזל יפתחו בקישור, כאשר קיימת התלבטות לגבי השחקן הרביעי שיפתח לצדם: טל מעבי או ברוך דגו. בהגנה מתיאוס לא מתכוון לבצע שינויים משמעותיים בהשוואה למשחק הראשון. לצד לירן שטראובר, יפתחו קלמי סבן, לואיס מרין, זאב חיימוביץ' ודדי בן דיין.

גם מסיבת העיתונאים אמורה הייתה להיערך מוקדם יותר, אבל בנתניה טוענים שהבולגרים יצרו קשר באיחור ולכן היא נדחתה. מתיאוס אמר על כך: "לא אנחנו צריכים לדאוג לה אלא הם צריכים לארגן את מסיבת העיתונאים. רק ב-17:30 הם הודיעו לנו על מסיבת העיתונאים, והם היו צריכים לארגן אותה לפני ולא בצורה הזו".

מתיאוס גם התייחס למשחק: "אני רוצה לראות משחק טוב, שהקבוצה שלי תשחק טוב ונציג את התוצאה שאנחנו צריכים על מנת לעבור שלב. יש בקבוצה אווירה מצוינת, אין אצלנו לחץ אבל אנחנו דרוכים, צריך שיהיה איזון בין ביטחון עצמי לרמת דריכות. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים להבקיע שער על מנת לעבור שלב. נצטרך לתת הכל כדי להשיג תוצאה טובה. אנחנו מכירים את וארנה היטב ויש לנו מספיק מידע עליה. אני מקווה שלמען הכדורגל הישראלי ומדינת ישראל נעבור שלב". כשנשאל מדוע החליט לעבור לאמן בישראל אמר מתיאוס: "אני אוהב את החיים בישראל וזה עונג גדול עבורי להיות במכבי נתניה. היא כמו בורוסיה מנשנגלדבך, מועדון עם תארים בעבר שצועד בדרך הנכונה לעתיד". בנתניה מספרים כי בחזרה מהאימון ליוותה את האוטובוס ניידת שהגיעה בזמן.

האנטישמיות הגיעה גם לבולגריה כאשר אוהדי צ'רנו מורה ורנה עמדו לפני המשחק וצעקו לעבר אוהדי נתניה באיצטדיון: "נתניה אושוויץ" והשאירו את האוהדים שהגיעו מישראל המומים.

הרכב משוער, מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, זאב חיימוביץ', גולן חרמון, דדי בן דיין, ביבאן פרנסמן, רביד גזל, שלו מנשה, פרנסיס קיויו, אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully