וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי למשיח: אתה מחוץ לתוכניות

27.8.2008 / 20:52

הקשר לא הופיע למשחקה של מכבי פ"ת, שהביסה 1:6 את הנוער, וקרוב לסיכום בב"ש, גם מליחי לא צפוי להמשיך. עאמר התבשר שהוא נשאר

קשר מכבי פתח תקווה, אסי משיח, לא הגיע למשחק האימון מול קבוצת הנוער ובפתח תקווה סבורים כי הדבר נעשה על רקע ההחלטה להיפרד ממנו. גם אתמול (שלישי) משיח לא הופיע לאימון בטענה שהוא חולה.

משיח נמצא במשא ומתן מתקדם עם הפועל באר שבע ועשוי לחתום בה בימים הקרובים, זאת לאחר שקיבל הבוקר הודעה מגיא עזורי שהוא לא בתוכניות. הקבוצה ניצחה 1:6 את הנוער וגילתה יכולת טובה. לגבי עידן מליחי, הקשר עדיין לא סיכם בקבוצה ובהתאם להחלטה שהתקבלה כבר לפני שבוע, גם הוא לא צפוי להמשיך, שכן הוא נתבקש לחתום על חוזה לעונה ובקבוצה ממתינים לתשובתו. מליחי עצמו ביקש חוזה לשלוש שנים ואם יסרב לחתום, הוא יעזוב.

לירן כהן, ששמו הוזכר כמי שמועמד לעזוב, פתח בהרכב וגילה יכולת טובה. לצידו, מתחת לחלוצים, שיחק עומר בוקסנבוים. הקשר החדש, הבלגי סירמאנה דמבלה, פתח בקישור האחורי לצידו של סולי צמח. בחוד ההתקפה שיחקו בסטיאניני וליאור אסולין.

איסמעיל עאמר שוחח עם גיא עזורי לפני המשחק, שמע שהוא נשאר ופתח בהרכב. עאמר: "אני שמח שהחליטו שאני נשאר. אעשה הכל למען הקבוצה". הבלם המקדוני הבינלאומי בובאן גרנצ'ארוב שיחק במרכז ההגנה לצדו של מוראד מגמאדוב וקובי גנון שהתאושש מהפציעה פתח כמגן שמאלי. בשער פתח אבי איבגי. מלבד האחרון, נראה כי מתגבש ההרכב הראשון של גיא עזורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully