וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לא רואים דבר מלבד הניצחון"

קרן שמש

27.8.2008 / 16:21

מאמן הפועל תל אביב חדור מטרה לקראת משחק הגומלין של קבוצתו נגד וויבודינה בגביע אופ"א. על סרור אמר: "אם הוא לא מרוצה שיבוא וידבר"

יותם רונן

צילום ועריכה: יועד כהן

הפועל תל אביב קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין של הקבוצה נגד וויבודינה נוביסאד הסרבית בסיבוב השני המוקדם של גביע אופ"א. לאחר המשחק הראשון שנגמר בתיקו ללא שערים, האדומים יודעים כי הם חייבים לנצח.

"אנחנו נמצאים יום לפני המשחק המשמעותי והחשוב שלנו", כך אמר אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, במסיבת העיתונאים. "כשקיבלנו את ההגרלה לא ידענו בהתחלה נגד מי בדיוק אנחנו משחקים. המשחק האחרון הוכיח שזו יריבה שלא רק מחזיקה בשחקנים טובים, אלא גם מאומנת מבחינה קבוצתית. זו קבוצה שניצחה במחזור הראשון את הכוכב האדום בלגרד, ולכן אני יודע שמחכה לנו משחק מאוד קשה.

"הפועל תל אביב זה מועדון עם מסורת באירופה, ואנחנו מחויבים לעבור שלב", הוסיף גוטמן. "אני מאמין שיחד עם הקהל שיגיע לבלומפילד וייתן הרבה אנרגיות לשחקנים, נעשה את זה. המטרה שלנו זה לעבור, כל היתר כרגע פחות מעניין. האווירה במועדון היא של משחק חשוב מאוד וזה צריך לבוא לידי ביטוי. אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו שצריך. אנחנו לא רואים דבר מלבד הניצחון".

גוטמן התייחס לקבוצה הסרבית שנחתה לפנות בוקר בארץ: "ברור שהם מגיעים לנצח. הם קבוצה טובה. אנחנו צריכים ליצור דומיננטיות ולשחק עם הרבה שכל ונחישות. אנחנו צריכים לעבור שלב. זה שהם בטוחים בעצמם זה קשור ליכולת הטובה שלהם".

גוטמן: "אנחנו חייבים מהירות, חייבים להפתיע את היריב"

מאוחר יותר הערב (רביעי) קיימה הפועל תל אביב אימון מסכם לקראת המפגש עם וויבודינה נוביסאד הסרבית במסגרת סיבוב במקדמות של גביע אופ"א. דאגלס דה סילבה שנפצע במשחק האחרון מול בני סכנין ערך הערב אימון מלא, תורגל בהרכב הראשון וצפוי לפתוח מחר. לגבי כשירותו של דגלאס דה סילבה אמר גוטמן: "הצוות הרפואי עושה עבודה מצוינת. דה סילבה נפצע קשה במשחק האחרון, אבל הוא כבר עומד על הרגליים".

ביברס נאתכו לא ייקח חלק במשחק, ואת מקומו בהרכב יתפוס ערן זהבי. "תרגלתי את ביברס נאתכו, אבל לצערי סבו הלך אמש לעולמו. אנחנו מחזקים אותו, אבל הוא לא יהיה איתנו במשחק", אמר גוטמן, שתרגל אופציות של שני חלוצים וגם אופציה של קשר חמישי בהרכב. "תרגלנו מערכים שונים. אנחנו צריכים לשחק מהר, צריכה להיות הצטרפות נכונה של שחקנים להתקפה, זו המטרה שלנו".

לפני היציאה לאימון ערך אלי גוטמן, מאמן האדומים אסיפה לחניכיו והקרין להם קטעי ווידיאו מהמפגש הקודם מול הקבוצה הסרבית," אנחנו משחקים מחר מול קבוצה חזקה." אמר גוטמן לשחקניו והוסיף, "בכדי שנוכל לנצח ולשלוט במשחק אנחנו חייבים מהירות, אנחנו חייבים להפתיע את היריב. נוכל לעשות זאת אם נהיה מהירים ומדויקים".

לגבי עידן סרור, שלא מרוצה ממעמדו לאחר החתמתו של אביחי ידין בקבוצה, אמר המאמן: "שחקן שלא מרוצה ממעמדו יכול לבוא ולדבר עם המאמן. ככה זה עובד במועדון מכובד כמו הפועל תל אביב". גוטמן בחר שלא להתייחס לתקרית שלו ביום שבת האחרון עם רמי דואני: "עם כל הכבוד אנחנו מדברים כרגע רק על המשחק".

משטרת ישראל אישרה את פתיחתם של היציעים הקבועים במשחקי הבית, 2 ו-7, לאחר שהסתיימו עבודות השיפוץ בשערים אלו. אוהדים שרכשו כרטיס לשער 13 יוכלו להיכנס בעזרתו לשער 2, אלו שרכשו לשער 8 ייכנסו בעזרתו לשער 7. עד כה נמכרו 6,000 כרטיסים למשחק.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופוזקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, דאגלס דה סילבה, שי אבוטבול, דימטאר טלקייסקי, גילי ורמוט, ערן זהבי, סמואל יבואה

בקלבץ': "אני בטוח שיהיו 90 דקות של מאבק"

וויבודינה נוביסאד ערכה הערב אימון מסכם בבלומפילד לקראת המפגש מחר. לפני האימון קיימה הקבוצה הסרבית מסיבת עיתונאים, בה מאמן הקבוצה דראגליו בקלבץ' התייחס למפגש. "במשחק האחרון לא ניצחנו אבל גם הקבוצה היריבה לא הצליחה להשיג תוצאה טובה ושער חוץ. אני בטוח שיהיו 90 דקות של מאבק ועד שלא נשמע שריקת סיום, אנחנו לא נדע מי ניצח. אני מאמין שהסיכויים שווים"

"הפועל יריבה מצוינת, איכותית, ידוע לי היטב שהם טובים", החמיא בקלבץ' ליריבה. "נכון שאם סמואל יבואה ודימיטר טלקיסקי לא היו משחקים הייתי רגוע יותר, אבל אנחנו מאמינים שננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully