וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה ז'ה וו

27.8.2008 / 13:57

המטס איבדו יתרון גדול מול פילדלפיה, שניצחה 7:8 ועלתה לראש ה-NL מזרח. ניצחון לרד סוקס על היאנקיז, הקרדינלס מחוץ לתמונה

פילדלפיה - ניו יורק מטס 7:8

אוי, כמה שזה מוכר למטס. אוי, כמה שזה כואב. זוכרים איך שבשנה שעברה נסגר יתרון בן שבעה משחקים וחצי במהרה עד שנשארו מחוץ לפלייאוף? אז הסדרה האולטרה-חשובה הזו החלה בדיוק באותו נוסח, עם יתרון 0:7 שפוצץ ועם סינגל ניצחון של כריס קוסט באינינג ה-13, שהחזיר את הפיליז לראש טבלת המזרח, לאחר שכבר הייתה מרוחקת 2.5 משחקים מהמטס. "הכל קרה במשחק הזה", אמר צ'רלי מנואל, מאמן הפיליז, "הכל, חוץ מקטטה". פילדלפיה, אגב, השוותה באינינג התשיעי על הראש של לואיס אייאלה. פדרו אחר של המטס, מרטינז, הרשה הומרים לג'ימי רולינס ולריאן הווארד. רודי סיאנז עם הניצחון, סקוט שונווייס עם ההפסד, הומרים לדמיון איסלי ולפרננדו טאטיס מהמטס.


פיטסבורג - שיקגו קאבס 14:9

הקאביז החליטו להיכנס לספטמבר ביתרון גדול בבית המרכז ויהי מה, ועשו זאת בסיוע שבע ריצות באינינג השמיני שהפכו פיגור לניצחון, עם סיוע נדיב של ג'ובאני סוטו, שרשם יום קריירה של הומראן ושבעה ריביז. שון מרשל ניצח וקרייג האנסן הגרוע נוצח. הקוץ הגדול מאוד באליה של הקאביז: אחרי משחק טוב חזר קרלוס זמבראנו לחלק מתנות, ספג שש ריצות והוחלף במהלך האינינג החמישי. לא בכושר הזה הם רוצים אותו בפלייאוף.


סן דייגו - אריזונה 2:9

המזל הגדול של הדיאמונדבקס הוא שהדודג'רס כל-כך גרועים, שאין להם באמת מתחרה כרגע על ראשות בית המערב, אבל גם היכולת שלהם לא ממש מלבבת. ברנדון ווב הלך על ניצחון מספר 20, ובמקום זאת רשם משחק דופק ERA עם שש ריצות חובה, שהעלה לו את הממוצע השנתי ל-2.96. צ'אד ריינקי זכה בניצחון, בריאן ג'יילס חבט להומר בפאדרס. הומר למארק ריינולדס באריזונה.


וושינגטון - לוס אנג'לס דודג'רס 1:2

הדודג'רס, כבר אמרנו, מצחינים בטירוף, וקולין באלסטר ניצל את האימפוטנציה שלהם כדי לרשום חמישה אינינגים וניצחון. ג'ואל הנראהאן רשם את השמירה, לסטינגס מילדג' חבט להומר. עוד משחק מצוין לדרק לואו, שלמרות שמונה ושישה רשם את ההפסד.


סט. לואיס - מילווקי 12:0

עם שישה וארבעה חלקים ועם יכולת התקפית טובה של ריאן בראון, פרינס פילדר וקרייג קאונסל (שלוש חבטות כל אחד), כמעט סגרו הברוורס את העונה של הקרדינלס, כשהרחיקו אותם 4.5 משחקים ותשעה משחקים מהמקום הראשון. טוד וולמאייר רשם את ההפסד.


אטלנטה - פלורידה 9:10

קווין גרג לא ישכח את המשחק הזה הרבה זמן. המארלינס הובילו 6:9 בתחתית האינינג התשיעי, לפני שגרג הרשה ארבע ריצות, האחרונה שבהן לסינגל מנצח של יונל אסקובר. "זה מסריח, אסור להפסיד משחקים כאלה", אמר הקלוזר של המארלינס. וויל אומן זכה בניצחון, מייק ג'ייקובס וקודי רוס עם הומרים לפלורידה.


יתר התוצאות:

יוסטון - סינסינטי 2:1
סן פרנסיסקו - קולורדו 7:2

קליף לי לנשיאות

ניו יורק יאנקיז - בוסטון רד סוקס 7:3

זו הסדרה האחרונה אי פעם בין שתי היריבות הכי ותיקות בספורט המקצועני בארצות הברית באיצטדיון הישן והקלאסי בברונקס, ומבחינת היאנקיז יש פה הרבה מעבר לסמליות, שכן הפסד בה יבשר סופית פרידה מאוקטובר. לפחות ההתחלה לא הייתה ממש טובה, כשטים וייקפילד חזר מרשימת הפצועים והגיש לניצחון, ואלכס רודריגז פישל בגדול עם שני מהלכי דאבל פליי, אחד על בסיסים מלאים. "הלילה אתם יכולים לשים את האצבע עלי. אני אשם", אמר א-רוד, שלא סייע לאנדי פטיט להיחלץ מפתיחה גרועה של שש ריצות חובה ב-4.2 אינינגים. ג'ונתן פפלבון עם השמירה. שני הומרים של ג'וני דיימון לא הקהו כהוא זה מתחושת ההפסד, כשהפסים רחוקים כעת שישה משחקים מבוסטון ו-9.5 מטמפה ביי במזרח.


דטרויט - קליבלנד 10:4

למשחק הזה אין ערך משמעותי לטבלה, אבל יש לו ערך מבחינת קליף לי. לי עשה עוד צעד גדול בדרך לסיי יאנג, עם 7.2 אינינגים וארבעה חשמולים, וניצחון מספר 19 העונה. בן פרנסיסקו חבט לשני הומרים, ג'יימי קרול וקלי שופאק הוסיפו אחד כל אחד. כריס למברט עם ההפסד, הומר לאדגר רנטרייה בדטרויט.


בולטימור - שיקגו וייט סוקס 8:3

בעוד מינסוטה ממשיכה לפשל בסיאטל, הגרביים עושים את שלהם והגדילו את יתרונם במרכז לשני משחקים. גאווין פלויד ניפנף ארבעה חובטים בשמונה אינינגים וניק סווישר חבט להומר. בריאן בורס רשם את ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 1:5

ג'ון לאקי, שנמצא בתקופה לא הכי טובה, חזר לעצמו, הגיש תשעה וניפנף חמישה, והאיינג'לס הלא יציבים רשמו ניצחון על האייז החלשים. שישה אינינגים לגרג סמית' בהפסד.


טמפה ביי - טורונטו 6:2

לא הלך לו, לרוי האלאדיי, מול הרייז השנה, אבל המועמד לסיי יאנג שמר על צעדיו של קליף לי, ועם שישה ושבעה קצר ניצחון מספר 16 העונה. ורנון וולס הלוהט ורוד בראחאס חבטו להומרים, ג'יימס שילדס רשם את ההפסד, כשהרייז רואים את בוסטון במרחק של 3.5 משחקים בלבד מאחוריהם.


סיאטל - מינסוטה 2:3

המארינרס, על אף העובדה שהם גרועים ביותר העונה, ממשיכים לקטול את הטווינס, כשריאן רולנד סמית' האוסטרלי מכיש חמישה חובטים בשבעה אינינגים ורוי קורקוראן רשם את השמירה. סקוט בייקר עם ההפסד.


קנזס סיטי - טקסס 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully