וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרהאן לג'איינטס: לא תודה, אני בחוץ

27.8.2008 / 10:41

הקיצוני הגנתי הודיע לניו יורק שלא יחזור מפרישה. סוכנו: "הוא לא הרגיש שיוכל להתחייב ב-100 אחוז". פייטון מאנינג חזר להתאמן

לאחר פציעתו של אוסי יומניורה, שבגינה סיים את העונה עוד לפני שהחלה, פנו אלופי העולם, ניו יורק ג'איינטס, למייקל סטרהאן, הקיצוני הגנתי בן ה-36 שהודיע על פרישה באביב האחרון. ואולם, סטרהאן הודיע הלילה (בין שלישי לרביעי) כי לא יחזור בו מהחלטת הפרישה. "הוא חשב על חזרה, אבל אז הבין מה יעמוד בדרכו והעדיף להישאר בחוץ", אמר סוכנו של השחקן טוני אניוני. "בהתחלה אתה מתלהב מהאפשרות לחזרה מפרישה, ואז אתה עובר במנהרה פעם נוספת". אניוני אמר כי הקושי העיקרי של סטרהאן היה בכך שלא היה בטוח שיוכל לתת 100 אחוז מעצמו.

בעוד שהקולטס דואגים לערפל את מצבו הבריאותי של פייטון מאנינג, הקוורטרבק חזר לסגל הפעיל של אינדיאנפוליס והתאמן עימה. "זה צעד גדול עבורי לחזור למשטח", אמר מאנינג, "אם הדברים יילכו כמו שצריך, אהיה מוכן למשחק הראשון של העונה". מאנינג עבר ניתוח בברכו, ולאחרונה נפוצו שמועות שקצב החלמתו איטי מהצפוי.

קארנל וויליאמס, רוקי השנה ב-2005, עדיין פצוע, אבל בטמפה ביי לא מוותרים עליו עדיין עד תום העונה. הבאקנירס לא שמו את וויליאמס ברשימת הרזרבות, אלא ב-"PUP" - "שחקנים שאינם כשירים פיזית". משמעות הדבר היא שוויליאמס לא יוכל לשחק בששת המחזורים הראשונים של העונה, כשהרץ הפותח ימשיך להיות ארנסט גרהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully