וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיבוץ עינת מאיימים: נזמין משטרה בכל פעם שהאוהדים ירעישו

27.8.2008 / 21:20

לאחר שאוהדי הפועל פ"ת התפרעו באימון. הגנאי אופיי חתם ועבר בבקרה. במועדון מחכים להחלטה של יוסי רוזן בנוגע לקיצוץ בשכרו

נציגי קיבוץ עינת פנו הערב (רביעי) להנהלת הפועל פתח תקוה והודיעו כי הם מתכוונים לערב את המשטרה לאור המטרד שמהווים האוהדים בקיבוץ. מי שקיבל את הפניה הוא המנכ"ל אפי צפריר.

כזכור, אוהדי הקבוצה מחו הערב נגד אי שיתופם של שחקני הבית. המחאה תוכננה בפורום האוהדים של הפועל פתח תקוה. במהלך האימון קיללו האוהדים את החלוץ עומרי רון, ("משום שהגיע ממכבי", כך לטענתם) ועודדו את שחקני הבית. האוהדים לא מרוצים מהעובדה שההנהלה רוצה לשחרר את אחמד קאסום ומספר שחקנים נוספים. במועדון הכחישו שמועות לפיהן אייל שן ישוחרר. בעקבות המחאה הוזעקה למקום משטרה שפיזרה את ההפגנה.

הבעלים של הפועל פתח תקוה, רונן אלעד, נתן אור ירוק לאישור ההסכם עם הבלם סטיבנס אופיי, שמותיר רושם טוב על הצוות המקצועי. אופיי, שנחת בישראל בתיווכו של מאיר שמיר, הועבר היום בבקרת התקציבים וצפוי להיכלל בסגל בשבת. בקבוצה אישרו כי הבלם יפתח את העונה ואם לא ירשים ישוחרר בינואר. הדברים אמורים גם לגבי החלוץ עמנואל אוסיי בנאיני, שאם לא ירשים את אלי מחפוד וזאב זלצר לאחר שיחזור לכושר משחק, עשוי לעזוב כבר בתחילת העונה. כרגע מאמין בצוות המקצועי שבנאיני יוכיח את עצמו.

מחר, במהלך פגישה בין רונן אלעד לצוות המקצועי, יידון גם עתידו של יוסי רוזן. הקשר התבקש להחליט עד מחר האם הוא מוכן לקצץ בחוזה שלו. גם אחמד קאסום התבקש להחליט ונראה שהוא ישוחרר על ידי ההנהלה או יעזוב על דעתו בגלל ריבוי החלוצים. בכל מקרה, בצוות המקצועי לא מוכנים בשלב זה לשחרר שחקנים מהסגל.

עדכון ראשון: 27/8 9:38
עדכון אחרון: 27/8 21:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully