וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה שוקלים להשאיל את בן בסט עם אופציה לרכישה

27.8.2008 / 9:30

הפועל ת"א תשיב עד מחר. קרית שמונה, סכנין והפועל חיפה פנו לסוכנו. יעקב שחר לשחקנים: "תפתחו העונה ברגל ימין". המדים החדשים יוצגו

במכבי חיפה שוקלים להשאיל את עדן בן בסט להפועל תל אביב עם אופציה לרכישה עתידית, כפי שעשו בעבר עם החלוץ שלומי ארבייטמן. כזכור, אתמול (שלישי) סיכם החלוץ לשלוש שנים וירוויח כ-120 אלף דולר לעונה (כולל מענקים). סוכנו של השחקן, עובד קראוס, הודיע להפועל תל אביב כי עליה להשיב בתוך 48 שעות, עד מחר בערב, אם היא בכלל מעוניינת לשאול אותו. אלי גוטמן אישר לשחקן כי הוא מעוניין בהשאלה, אך בשלב זה הנהלת הפועל נוטה לסרב. ייתכן והאופציה לרכישתו בעתיד תפתור את הסוגיה.

אתמול בלילה, לאחר הפרסום על הסיכום בין הצדדים, פנתה עירוני קרית שמונה לסוכנו על מנת לברר האם הוא יוכל להצטרף לשורותיה העונה. מישל דיין מאוד מעוניין בשחקן עוד מהעונה שעברה. גם בני סכנין והפועל חיפה פנו רשמית. אם בן בסט ישחק בלאומית בסופו של דבר, הוא יעדיף את הפועל חיפה על פני קבוצות אחרות, כמו מכבי הרצליה.

אתמול ערך הבעלים יעקב שחר אסיפת שחקנים ובה ביקש מהם להתרכז לקראת פתיחת הליגה. "אני רוצה שתפתחו את העונה ברגל ימין", אמר הבעלים. "יש לנו תקווה שאפשר לעשות כאן משהו גדול. אני מאמין בכם".

מכבי חיפה הציגה אתמול את המדים החדשים שלה. הקולקציה החדשה והזוהרת תכלול ארבעה סוגי מדים בצבעים לבן, ירוק, ירקרק ושחור. הערב ייערך הפנינג בו יוצגו המדים ויימכרו לאוהדים. ההפנינג ייערך בחנות המועדון בגרנד קניון, בשעה 19:30 בהשתתפות שחקני הקבוצה הבוגרת והצוות המקצועי.

המנכ"ל איתמר צ'יזיק המריא היום (רביעי) למונאקו, שם תתקיים ישיבת "התאחדות המועדונים האירופית" (ECA). צ'יזיק יציע לקיים את הישיבות בעתיד בישראל, זאת במסגרת הוועד המנהל של ההתאחדות בו הוא חבר. אם ההצעה תתקבל, יגיעו לארץ שמות גדולים כמו נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, נשיא ליון, ז'אן מישל אאולס, סגן נשיא באיירן מינכן, קרל היינץ רומינגה, מנכ"ל ליברפול ריק פארי, פיטר קניון מצ'לסי, ז'ואן לאפורטה מברצלונה ואומברטו גאנדיני ממילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully