וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסארמה: "לא ניתן לבולגרים כבוד על המגרש"

יצחק סולומון

26.8.2008 / 21:19

קרית שמונה בטירוף לקראת משחק הגומלין מול ליטקס לובץ' בגביע אופ"א, והבלם נשמע דרוך. בעירייה מבטיחים שהקבוצה תפתח העונה בביתה

בקריית שמונה הגבירו היום (שלישי) את ההכנות לקראת המשחק ביום חמישי, מול ליטקס לובץ הבולגרית, במסגרת הסיבוב המוקדם השני בגביע אופ"א. במהלך האימון היום התפתח עימות קל בין השוער דני עמוס לקשר רן קוז'וק, אך בקריה לא מתרגשים יותר מדי מהאירוע. "השחקנים בטירוף לקראת המשחק מול הבולגרים. יש להם מוטיבציית שיא", אמרו בקבוצה. מחר (רביעי) יקיים המאמן מישל דיין את האימון המסכם באצטדיון קריית אליעזר, בו ייערך המשחק.

"יש התרגשות במשחק רגיל, אז על אחת כמה בגביע אופ"א", מודה הבלם, סאלח חסארמה, ערב המשחק, "זו הרגשה מיוחדת, אנחנו לא מתכוונים לעשות להם יותר מדי כבוד על המגרש, למרות שהם קבוצה מצוינת. בבולגריה עשינו משחק טקטי ענק, ונקווה להשלים את המשימה בארץ. אם לא נעבור אותם אז לא שווה כלום ההישג שעשינו בבולגריה".

חסארמה אינו סבור שהעובדה שליטקס שיחקה כבר שלושה משחקי ליגה, לעומת הקריה שעדיין לא פתחה את הליגה, תיתן יתרון לבולגרים. "נכון שכשאתה בליגה אתה באופן טבעי בכושר טוב יותר, אבל אני לא חושב שזה יעשה את ההבדל בינינו. הם קבוצה ברמה גבוהה, ראינו את זה שם, אנחנו חייבים לבוא בריכוז ובנחישות, ולעשות את שלנו", אמר הבלם.

חסארמה מצטער על כך שהמשחק לא יתקיים במגרש בקריית שמונה. "זה מפריע מאוד. אנחנו קבוצה ביתית ולשחק אצלנו בבית זה לא כמו לשחק בקריית אליעזר, אבל אם נגזר עלינו לשחק בחיפה, נבוא לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אני מקווה שיבוא הרבה קהל שידחוף אותנו, ובכוחות משותפים נעבור את הבולגרים".

"יש התרגשות עצומה. אני מצפה לפי הרישומים ל-3,000 אוהדים, שזה קהל שיא במושגים של קריית שמונה", אמר יושב ראש חוג האוהדים של הקבוצה, יורם ממן. במשחק בסבוב הקודם מול מוגרן המונטנגרית היו לא מעט תקלות, וחלק מהאוהדים הגיעו רק בהפסקה, כולל ממן עצמו. "הבלאגן שהיה מול מוגרן לא יכול לחזור על עצמו", קובע ממן, ומסביר: "ההנהלה העמידה עשרה אוטובוסים חינם אין כסף. הייתה הרשמה מסודרת. הכנו אביזרי עידוד, האוהדים יקבלו בלונים כחולים, קנינו כמויות אדירות של קונפטי, כדי שגם בקריית אליעזר נרגיש כמו בקריית שמונה. אנחנו מקווים לעבור את הבולגרים ולייצג את המדינה בכבוד".

מחזיק תיק הספורט בעיריית קריית שמונה, אלי מנחם, אמר הערב כי למרות איומי המשטרה והעובדה שהמגרש עדיין לא אושר, אין לו צל של ספק שהמשחק ביום שני מול הפועל פתח תקוה במגרת המחזור הראשון בליגת העל, יתקיים בקריה. "יש לנו עוד כמה ליקויים קטנים לטפל בהם, ואני לא רואה כל סיבה שהמשחק לא יהיה אצלנו בבית", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully