וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "ויליאמס יתרום המון לקבוצה קטנה כמו סכנין"

יצחק סולומון

26.8.2008 / 19:05

החלוץ האנגלי גיפטון נואל ויליאמס עבר בדיקות רפואיות וסיכם בסכנין. הקפטן מתלהב. פרדי דוד ייתן אוקיי סופי לאחר התרשמות

"אני שמח שהגעתי לישראל. יש פה אנשים מדהימים. שמעתי המון דברים טובים על סכנין, עכשיו אני מבין עד כמה הם נכונים", אמר החלוץ האנגלי גיפטון נואל ויליאמס, שנחת אתמול בארץ, לאחר ביקור חם ולבבי בביתו של יושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים, שכלל ארוחת צהריים דשנה.

"לכל מקום שפניתי אנשים בירכו אותי, יש התעניינות עצומה סביב הקבוצה", אמר ויליאמס, בעל עבר עשיר בליגה האנגלית, שעבר היום (שלישי) בדיקות רפואיות, ומחר הוא אמור לערוך אימון בכורה במדי בני סכנין. התנאים הכספיים עימו סוכמו, אך בסכנין טוענים כי עדיין לא חתם רשמית, וכי המאמן פרדי דוד יתרשם ממנו בימים הקרובים.

בסכנין השתנה היום הלך הרוח בקרב האוהדים, שכעסו על כך שהקבוצה נחלשה משמעותית לעומת העונה שעברה. למרות שחרורם של לא פחות משבעה שחקני הרכב קבועים, שהכניסו לקופה כשני מיליון דולר, לא הובא רכש משמעותי, ולמעשה נכון לאתמול היה לסכנין רק חלוץ בכיר אחד, אושרי גיטא.

הקפטן מאיר כהן מפרגן: "אני לא מכיר את ויליאמס, אבל יש לו רקורד מרשים. שחקן ששיחק כל כך הרבה שנים בליגה האנגלית, לא יכול להיות שחקן רע, ויכול לתרום המון לקבוצה קטנה כמו בני סכנין".

השר לפתוח הנגב והגליל, יעקב אדרי, יפעל לתיקון הליקויים באצטדיון דוחא, ומשרדו יעביר לעיריית סכנין 200 אלף שקל. יחד עם זאת אמרו גורמים בקבוצה כי ספק אם הסכום יספיק משום שרק התקנת מצלמות במעגל סגור, על פי דרישת המשטרה, תעלה כ- 200 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully