וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים שיעשו את 2008/9

26.8.2008 / 13:27

בהיעדר סיבות מיוחדות לאופטימיות לקראת פתיחת העונה, ענבל מנור מסמן את הזרים החדשים שאולי גם יעלו אצלנו חיוך מחודש מרמת הכדורגל. אחד מהם יהיה הבואטנג הבא

חאיר סספדס - קרית שמונה

בגיל 24, עם רזומה של מספר קבוצות בפרו ובצ'ילה ושתי הופעות בנבחרת הבוגרת של פרו, נחת חאיר סספדס בעירוני קרית שמונה, כחלק ממהפך הזרים שביצע מישל דיין. ארבעה זרים שוחררו, שלושה הגיעו במקומם. דיין לא בחן את סספדס, ונראה שהוא יודע למה. הקשר נמוך הקומה, בעל רגל שמאל פנטסטית ויכולת טכנית מרשימה, עשוי להפוך ללהיט הבא בצפון. סספדס יהיה אמון על הברק והניחוח הדרום אמריקאי בקישור של דיין. קופה אמריקה בקרית שמונה.

דולי ג'ונסון – מכבי תל אביב

על רקע הבינוניות של מכבי תל אביב במשחקי ההכנה, בלט הכישרון והטאצ' המופלא של דולי ג'ונסון. עם רקורד של נהיגה בשכרות, התפרעויות ועימותים עם המשטרה, ג'ונסון הוא אחד השחקנים המעניינים שהגיעו לישראל. בשבדיה הוא היה אחד השחקנים הטובים בליגה, ועליו תוטל המשימה להוביל את הקבוצה המתחדשת של רן בן שמעון, שמצידו מקווה שג'ונסון יתפוצץ על המגרש, ולא מחוצה לו. כך או כך, יהיה חם בקרית שלום.

בוון פרנסמן – מכבי נתניה

בקייזר צ'יפס, ממועדוני הפאר של דרום אפריקה, עדיין מבכים על עזיבתו, במורוקה סוואלוס לא רצו לתת לו ללכת, בנבחרת בלאומית, מדברים עליו כבלם שיוביל את הנבחרת במונדיאל הביתי ב-2010. בוון פרנסמן, עוד לא בן 25, הוא שחקן הרכש היחיד אותו הביא לותר מתיאוס למכבי נתניה. פרנסמן מתגלה כהפתעה נעימה, שחקן גבה קומה עם שליטה בכדור ופיזיות מרשימה, גם בעמדת הקשר האחורי. שנתיים לפני המונדיאל, לנתניה יש קלף חזק. עיין ערך ביו אדפמי.

קווקו אסיין – בני סכנין

בסכנין עדיין מנסים לבנות על ההריסות שהותירו קולמה, בוזגלו ויבוריאן. אסיין הובא למלא את המשבצת של קולמה, המנוע הבלתי נגמר של הקבוצה. לחמן, שהדריך את הקשר בהארטס אוף אוק, המליץ, גנאים החתים, ופרדי דוד קיבל נדוניה שהוא ממש לא מרוצה ממנה. אסיין היה שחקן העונה בגאנה, נבחן בהרטה ברלין, אבל גם שוחרר מאוסנברוק מהבונדסליגה השניה בגלל אי התאמה. בגיל 24, השחקן הפיזי גדול המימדים מנסה שוב להצדיק את הסופרלטיבים שהודבקו לו בגאנה. דוד ייתן לו את ההזדמנות?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

דריו פרננדז – בית"ר ירושלים

יותר מכל שחקן אחר, גל אלברמן הוא זה שהיה חתום על הדאבל של בית"ר ירושלים אשתקד. בקיץ נטש הקשר לבונדסליגה, ויצחק שום ידע שעליו למלא את החסר. את המפתחות לקישור של האלופה, הוא נתן לדריו פרננדז, שחקן שלא הצליח להתרומם בארגנטינה, אבל הפך לגיבור האוהדים של פניוניוס היוונית. לצד הקפריזות של עידן טל, ואי היציבות של מיכאל זנדברג, מפרננדז בן ה-30 מצפים להביא את הפיזיות, הלב והנשמה ולהנהיג את בית"ר לעוד אליפות. רק שיעבור בבקרה קודם.

איבן גרידו – בני יהודה

טרנד חדש בישראל, זרים מקולומביה. אחרי קולמה, סבליוס וקבאז'רו, קבלו את איבן גרידו. במכבי פתח תקוה ממש לא התלהבו מהבלם הקולומביאני, אבל מה שלא מספיק טוב ללוזון אחד, התקבל בזרועות פתוחות אצל לוזון אחר, גיא, מאמן בני יהודה. בשכונה מקווים שגרידו ייתן את השקט במרכז ההגנה, יחד עם מרטינוביץ. גיא לוזון, עוד אחד שצריך קצת שקט לשיקום השם שלו, סומך על גרידו, שיוביל את בני יהודה לעונה בלי סרט מלחמה. השאלה היא איזו הגנה הוא יבנה סביב הבלם הקולמביאני, והאם גרידו לא יישאר לבד בעורף.

פאבלו בסטיאניני – מכבי פתח תקווה

הוא שיחק בארגנטינה, יוון, פרגוואי, ונצואלה ואפילו ביוביל מהליגה השלישית באנגליה. הוא רק בן 26, והתחנה הבאה שלו היא אצטדיון האורווה. החלוץ הארגנטינאי, פאבלו בסטיאניני, הוחתם במכבי פתח תקוה בלי מבחנים, על ידי ניצן שירזי, שכבר הספיק להתפטר. עם רזומה הבקעות מאוד לא מרשים, וכמה קילוגרמים עודפים, יצטרך בסטיאניני לשכנע את גיא עזורי שסוף סוף נמצא המחליף לעומר גולן. המלעיזים והמגעילים כבר אורבים לו בפינה.

סבסטיאן אבראו - בית"ר ירושלים

סבסטיאן אבראו, הגולדור האורוגוואי, הוא מכונת שערים משומנת היטב. אל לוקו קרע רשתות בכל רחבי דרום אמריקה, והגיע לבירה על תקן משיח. בינתיים, הרשתות בישראל (ובפולין) עדיין לא הזדעזעו מהחלוץ גבה הקומה. אבראו הוא אחד השמות הגדולים שהגיעו אי פעם ישראל, אבל עבר גם 14 קבוצות שונות בקריירה. האכזבה מהתבוסה בקרקוב, הביאה את אבראו לפלרטט עם ראסינג קלוב וריבר פלייט על עוד מעבר. מישהו מוכן להמר שנראה אותו גם בסוף העונה? קודם שיעבור בבקרה (2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully