וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של המאיירס

26.8.2008 / 11:58

ברט מאיירס המשיך להפגין יכולת גבוהה, הפיליז ניצחו את הדודג'רס 0:5. ניצחון לקאבס, הוייט סוקס נשארו בראש המרכז ב-AL

פילדלפיה - לוס אנג'לס דודג'רס 0:5

ברט מאיירס ממשיך להרגיש טוב על הגבעה. הקריירה של המגיש של הפיליז ידעה הרבה עליות וירידות, ובתקופה האחרונה נראה שהראש שלו במקום הנכון. מאיירס קטל שמונה חובטים בשבעה אינינגים, והפיליז השלימו סוויפ בן ארבעה משחקים ראשון על הדודג'רס לראשונה מזה 23 שנים. "האיש הזה הוא NASTY", אמר מני רמירז על מאיירס, "אחד המגישים הטובים בליגה". שלוש חבטות כולל דאבל וטריפל לג'ימי רולינס, הפסד לצ'אד בילינגסלי.


סן דייגו - אריזונה 2:4

למזלם של הדודג'רס, גם הדיאמונדבקס לא מדהימים לאחרונה. ג'ודי גרוט חבט באינינג התשיעי להומר בן שתי ריצות על ג'ון ראוש החלש, והעניק את הניצחון לפאדרס. בין הפותחים נוהל דואל מרשים, כשדני הארן מאריזונה מסיים עם שבעה אינינגים ו-11 קטילות וג'ייק פיבי מסן דייגו רושם שישה ושבעה. טרבור הופמן עם הניצחון.


פיטסבורג - שיקגו קאבס 12:3

טד לילי הגיש שבעה וקטל שבעה, אראמיס רמירז ממשיך להשתולל עם הומר מספר 23 העונה והקאביז ניצלו את העובדה שמילווקי נחה כדי להגדיל את הפער ל-5 משחקים בפסגה. אדם לה רוש וברנדון מוס עם הומרים לפיטסבורג, הפסד לג'ף קרסטנס.


ניו יורק מטס - יוסטון 1:9

קרלוס דלגאדו ירה לשני הומרים שכללו שישה ריביז, מייק פלפרי היה יהלום עם תשעה אינינגים ושש קטילות והמטס נמנעו מהפסד ביתי בסדרה ליוסטון, כשחלקו אותה עם שני ניצחונות ושני הפסדים. בריאן מולר עם ההפסד.


במשחק נוסף ב-NL: סן פרנסיסקו - קולורדו 4:2

סיאטל דואגת לוייט סוקס

שיקגו וייט סוקס - בולטימור 4:3
בולטימור - שיקגו וייט סוקס 4:3

זו לא טעות, בקמדן יארדס נערכו שני משחקים הלילה, הראשון שבהם הוא משחק השלמה מהסדרה שנערכה לפני ארבעה חודשים בין השתיים בשיקגו, שהליגה קבעה שיושלם בבולטימור. האוריולס ניצחו את המשחק הזה 3:4 באינינג ה-14 מסינגל של לואיס מונטנייז. במשחק השני ניצחו הגרביים בתוצאה זהה בתשעה אינינגים, כשג'ים ת'ומה יורה את ההומר ה-535 שלו בקריירה. קלייטון ריצ'רד ניצח ובובי "יומיים רצופים על הגבעה מחייבים אותי להזמנת משאית שלמה של פינאט באטר" ג'נקס שמר בהצלחה. הפסד לכריס ווטרס בבולטימור.


סיאטל - מינסוטה 2:4

הטווינס החמיצו הזדמנות לעלות למקום הראשון במרכז (ההפסד והניצחון של הוייט סוקס מבטלים אחד את השני במאזן הכללי), כשאדריאן בלטרה חבט באינינג ה-11 להומר בן שתי ריצות על ג'סי קריין הגרוע, שלא מפסיק להפסיד. אר.איי. דיקי זכה בניצחון.


לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 2:1

דאלאס בריידן לא הכיש אף חובט, אבל שבעה אינינגים סולידיים הספיקו לו כדי לנצח את ג'רד וויבר, שרשם הופעה כוחנית של שבעה ושמונה ועדיין לא הצליח להימנע מההפסד. דריק בארטון עם הומר לאוקלנד, מייק נאפולי עם אחד לאיינג'לס. בראד זיגלר עם שמירה חמישית העונה.


תוצאות נוספות ב-AL:

דטרויט - קליבלנד 4:3
קנזס סיטי - טקסס 9:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully