וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א דרשה סעיף בחוזה לשיתוף עומרי רון, פ"ת סירבה

26.8.2008 / 12:18

הצהובים הציבו אולטימאטום לחתימה, בהפועל פ"ת הורידו זאת מהפרק. קאסום יבקש להשתחרר. אלעד ייפגש עם מחפוד וזלצר בנוגע לבויה ואופיי

מכבי תל אביב דרשה מהפועל פתח תקוה להכניס סעיף בחוזהו של החלוץ עומרי רון, שהושאל שלשום להפועל פתח תקוה, לפיו החלוץ יפתח בהרכב ברוב המשחקים של הקבוצה בעונה הבאה. האולטימאטום שהציבה היה תנאי לחתימת החוזה, אבל בפתח תקוה הבהירו כי לאור ריבוי החלוצים אין להם כוונה להבטיח לו את חולצת ההרכב. מכבי ירדה מהעניין ורק לאחר מכן חתם רון, שמיוצג על ידי פרקליט המועדון, עו"ד שי אטיאס, לעונה אחת בקבוצה, כשבסיומה תוכל פתח תקוה להשאילו לעונה נוספת אם לא יהיה לו מקום בסגל של מכבי.

בעקבות צירופו של רון, החלוץ אחמד קאסום יבקש להשתחרר מהקבוצה בגלל ריבוי החלוצים בה: שמעון אבוחצירה, חן עזריאל, פטי נימבה, עמנואל אוסיי בנאיני, אלנתן סלמי ורון. השחקן דחה הצעה ממכבי הרצליה ומחפש קבוצה בליגת העל.

אתמול (שני) עברו שחקני הקבוצה מבדקים בוינגייט שכללו תרגילי קפיצה לרוחק, קפיצה לגובה וריצות למרחקים קצרים. הנהלת המכון אישרה כי כל השחקנים נמצאו כשירים.

ביום חמישי תיערך פגישת עבודה בין הבעלים רונן אלעד למנהל המקצועי זאב זלצר והמאמן אלי מחפוד. בצוות המקצועי לא מתכוונים בשלב זה לשחרר שחקנים, אלא אם כן מדובר בשחקני הסגל הרחב. בפגישה ידונו הצדדים בעתידו של הבלם סטיבנס אופיי ובהפרת הסכם של ג'ון בויה עם הקבוצה. אופיי מרשים בינתיים את הצוות המקצועי ונראה שיפתח את העונה בקבוצה עם אופציה להשתחרר מהחוזה בחלון ההעברות. אם אופיי לא יחתום, פתח תקוה תגביר את המאמצים להבאתו של בויה לארץ. הקשר יוסי רוזן אמור לסכם בסוף השבוע על הצטרפותו וחוזהו בבקרה יופשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully