וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט סיכם לשלוש שנים במכבי חיפה

26.8.2008 / 13:55

זאת לאחר פגישה בין סוכנו לאודי שוכטוביץ'. החלוץ ישתכר כ-120 אלף דולר. הפועל ת"א מיהרה להבהיר לו: "לא מוכנים לשאול אותך"

החלוץ עדן בן בסט סיכם לשלוש שנים במכבי חיפה, כך נקבע בתום פגישה בין סוכנו של השחקן, עובד קראוס, לבין פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ'. בן בסט ישתכר 120 אלף דולר לעונה. כעת עומדת בפני השחקן בעיה: הפועל תל אביב לא מוכנה לשאול אותו אלא רק לרכוש את כרטיסו, וזאת למרות רצונו של המאמן אלי גוטמן. הקבוצה צפויה לקבל החלטה ב-24 השעות הקרובות - האם לנסות ולשאול את החלוץ, או לוותר עליו.

הדברים הובהרו לנציגיו של השחקן שכעת בוחנים אופציות אחרות. בחיפה לא היו מוכנים לכלול בהסכם סעיף שחרור נמוך בחוזהו, בגלל העובדה שהוא עשוי שלא לממש את ההסכם ולעבור להפועל עוד העונה במחיר של קניית הכרטיס. מקורב לשחקן אמר: "ננסה למצוא פתרון עד השבוע הבא ואם לא הפועל תרד מהפרק". בחיפה הבהירו כי יהיו מוכנים להשאיל העונה את השחקן ולבחון בעונה הבאה את האפשרות להחזיר אותו לסגל.

כזכור, עוד לפני הפגישה ביניהם הבוקר (שלישי), התגלו חילוקי דעות בין החלוץ עדן בן בסט למכבי חיפה, באשר לסעיף מסוים בחוזהו של השחקן. בחיפה מעריכים שהפועל תל אביב עומדת מאחורי הבקשה הזאת, על מנת לבצע "מחטף". בן בסט הגיע הבוקר לדיון במשרדו של פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ', מלווה בסוכנו, עובד קראוס, ובאביו, איציק בן בסט. במהלך הפגישה דרש השחקן לדון בשלושה סעיפים עיקריים: בקשה לסעיף שחרור נמוך לקבוצה בחו"ל, בקשה לסעיף שחרור נמוך לקבוצה ישראלית ומענק שחרור מהצבא שמגיע לשחקן.

"הפועל זה מועדון גדול", הסבירו בסביבתו של השחקן. "הם רוצים לרכוש אותו ולא לשאול, אבל אם חיפה תערים קשיים, נחתום על חוזה ונחפש לו קבוצה אחרת". בשלב זה, רק בני סכנין מליגת העל מעוניינת לקלוט את בן בסט. ההכרעה בעניין הסעיף המהותי תתקבל בעתיד. אם השחקן יתעקש על סעיף נמוך יחסית, הצדדים ייגשו לבוררות שתתקיים ביום ראשון.

לקראת המשחק מול אשדוד, הקשר אייל גולסה לא ייכלל בסגל בגלל כרטיסים צהובים מהעונה שעברה במדי טוברוק. רוני גפני יתפקד כמגן שמאלי על חשבונו של פיטר מסיללה שעדיין נמצא בשלבי התאוששות מהניתוח. השוער ניר דוידוביץ' שהחלים יחזור להרכב. שלומי ארבייטמן צפוי לפתוח בהרכב לצדו של ת'מבינקוסי פנטאני.

החלוץ מוחמד גדיר שהורד לקבוצת הנוער צפוי לחזור לקבוצת הבוגרים בשבוע הבא: "מקווים שהוא למד את הלקח", אמרו במועדון. במועדון עדיין לא ויתרו על האפשרות להחזיר לקבוצה את הברזילאי רנאטו, אם לא ימצא קבוצה בברזיל.

עדכון ראשון: 10:20, 26/08/08
עדכון אחרון: 13:55, 26/08/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully