וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר: "הייתי בסרטים האלה באופ"א, אין משחק קל"

26.8.2008 / 9:37

נתניה המריאה לגומלין באופ"א נגד ורנה הבולגרית, ושוערה שומר על זהירות. שלו מנשה בטוח יותר: "התוצאה תלויה רק בנו, חשוב להבקיע בהתחלה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

נמל התעופה בן גוריון עמוס בחודשי הקיץ, ולא מעט ספורטאים באים ויוצאים ממנו. לאחר שהזר של מכבי תל אביב בכדורסל, רודני ווייט, נחת הבוקר (שלישי), היה זה תורם של שחקני מכבי נתניה להמריא לבולגריה, למשחק הגומלין בגביע אופ"א נגד צ'רנו מורה ורנה (1:1 במשחק הראשון).

"נכון שהיה לנו מזל בהגרלה ושנתניה קבוצה טובה יותר, אבל אנחנו נוסעים למשחק חוץ", אמר הקפטן לירן שטראובר. "נגיע נחושים ואני מאוד מקווה שזה יספיק". שטראובר וחבריו יודעים שהדרך לשלב הבא מחייבת אותם לנצח, או לסיים בתיקו רב שערים. "יש לנו עוד יומיים להתכונן ואני מקווה שהפעם נעשה את זה. כבר הייתי בסרטים האלה בגביע אופ"א, אין דבר כזה משחק קל". נתניה המריאה מעודדת לבולגריה, אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו, ושטראובר אופטימי. "יש לנו מאמן חדש, שיטה חדשה, התחלנו לא טוב את העונה, אבל עכשיו אנחנו משתפרים משבוע לשבוע".

חברו של שטראובר לקבוצה, שלו מנשה, חשף טפח מהטקטיקה לקראת המשחק. "חשוב מאוד להבקיע בהתחלה, אבל יותר חשוב לנצח בסוף. התוצאה תלויה רק בנו. אם נעשה את מה שאנחנו צריכים, נעלה. אנחנו מרגישים חובה לספק את האוהדים, גם את אלה שיגיעו איתנו לבולגריה וגם את אלה שנשארו בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully