וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודני ווייט: "אליפות, אליפות ואליפות"

26.8.2008 / 7:44

הזר החדש של מכבי ת"א נחת בארץ, דחה את הסיפורים על אופיו הבעייתי, וסימן מטרות לעונה הקרובה: "אהיה ה'גו טו גאי' של הקבוצה"

מכבי תל אביב תפתח היום (שלישי) את אימוניה הלא רשמיים לקראת העונה החדשה, ללא שחקני נבחרת ישראל ומי שנחת בארץ לכבוד המאורע הוא הזר החדש של סגנית האלופה, רודני ווייט. "אני שמח להיות כאן", אמר האמריקאי, "אני יודע שכולם שמחים שמכבי חוזרת לשחק ואני מוכן לעשות את העבודה שלי".

ווייט, שעודכן לגבי הפסד האליפות והציפיות ממכבי וממנו העונה, ידע לאן הוא מגיע. "אני יודע שיש הרבה ציפיות ממני, ואני מוכן. שוחחתי עם קרלוס ארויו, מרכוס פייזר ואני מכיר את אסטבן באטיסטה, ומחכה להכיר גם את השאר".

לווייט יש שם של שחקן בעייתי, והרזומה שלו מזכיר במידה מסוימת את זה של רודני אחר ששיחק ביד אליהו, רודני ביופורד. "אני חושב שזו בדיחה. לפעמים, במהלך הקריירה שלך, אנשים אומרים דברים ומספרים סיפורים. במכבי יכירו אותי. לא צריך סיבה לחשוש מבעיות מחוץ לפרקט, אני כאן כדי לשחק כדורסל ולזכות באליפויות, ובזה אני מתרכז".

המשפט האחרון העיד על כך שטרם בואו עבר ווייט קורס במכביזם מזורז, והוא הרחיב בנושא. "אני מודע לציפיות, יודע שאנחנו חייבים לנצח ונרגש לעשות דברים גדולים", אמר ווייט וסימן מטרות, "אליפות, אליפות ואליפות, אני יודע שרוצים שניקח אותה בישראל וגם את תואר היורוליג. אני חושב שאהיה ה'גו טו גאי' של מכבי תל אביב. אני יודע שזה משחק קבוצתי ורק רוצה לנצח ולעשות את עבודתי, מה שלא תהיה".

האימון הערב יהיה בעיקר לשחקני החיזוק של מכבי תל אביב, טרה סימונס, אסטבן באטיסה, מרכוס פייזר ואליהם יצטרף הקפטן דרק שארפ. מהאימון ייחסר הזר קרלוס ארויו, שטרם נחת בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully