וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרקו דריניש חתם בבני סכנין לחודש ימים

יצחק סולומון

25.8.2008 / 22:04

החלוץ הסרבי חתם בקבוצה של פרדי דוד לזמן קצר, שבסיומו הוא צפוי לקבל שחרור. השחקנים מאוכזבים מהעברת המשחק מול בית"ר

מצוקת חלוצים חריפה הביאה היום (שני) את מאמן בני סכנין, פרדי דוד, להחתים את החלוץ הסרבי שנבחן בקבוצה, דרקו דרינש. החלוץ חתם על חוזה לחודש ימים בלבד ובקבוצה מעריכים כי בסיום התקופה, חוזהו לא יוארך. ערב משחק פתיחת העונה מול בית"ר ירושלים, שיתקיים ביום ראשון באצטדיון קריית אליעזר, לסכנין יש רק חלוץ אחד מוערך בסגל: אושרי גיטא, ממכבי חיפה.

בקבוצה מבקשים להמשיך לבחון חלוצים זרים ובימים הקרובים אמורים להגיע למבחנים מספר שחקנים. אחד מהם הוא גיפטון נואל וויליאמס, ששיחק בליגה האנגלית במדי ווטפורד, סטוק ובארנלי, וגם במורסיה הספרדית. וויליאמס נחת כבר היום בישראל. מלבדו יגיעו עוד שני חלוצים נוספים.

פרדי דוד סבור כי העייפות הרבה בשבועיים האחרונים, שכללו מחנה אימון ושני משחקי גביע הטוטו, היא זו שהביאה להתפרקות במחצית השנייה מול הפועל תל אביב, במשחק גביע הטוטו. אי לכך החליט המאמן להעניק לשחקניו שני ימי מנוחה, ורק ביום רביעי יתחילו בקבוצה בהכנות למשחק מול בית"ר. שחקנים בקבוצה אמרו הערב כי הם מאוכזבים מאוד מהעובדה שהמשחק מול בית"ר יתקיים בקריית אליעזר ולא בדוחא. "איבדנו את הבית שלנו. במצב הזה, יש לבית"ר יתרון עלינו, שהיה מתבטל אם היינו משחקים בבית", אמר שחקן בכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully