וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה על סף סיכום עם אקסברד

יצחק סולומון

25.8.2008 / 21:48

הקבוצה הצפונית החליטה להשקיע בחלוץ הצעיר. מנכ"ל בית"ר/שמשון: "שישלמו מה שהבורר פסק וניתן לילד את ברכת הדרך"

עירוני קריית שמונה על סף סיכום עם החלוץ הצעיר, עידו אקסברד, חייל בן 19, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר/שמשון תל אביב מהליגה הארצית. אקסברג ביקש להשתחרר מקבוצתו ופנה לבוררות.

בקריית שמונה רואים באקסברד השקעה לעתיד, כפי שעשו עם החלוץ יובל אבידור. בעונה שעברה הרשים אקסברד את אנשי הקריה, כאשר כבש צמד לרשתה, במשחק רבע גמר גביע המדינה, וגרם להדחתה מהגביע. באקסברד התעניינו גם בית"ר ירושלים והפועל תל אביב.

"לא רק קריית שמונה התעניינה בו", אמר מנכ"ל ביתר/שמשון שי בללי. "אבל לפי מה שאני מבין הם הכי רציניים. איתנו אף אחד עוד לא דיבר. שיבואו, נשב, שישלמו מה שהבורר פסק, וניתן לילד את ברכת הדרך".

"אין לי ספק שהוא יעשה את הקפיצה מהליגה הארצית לליגת העל", פירגן חברו לקבוצה בעונה שעברה, אלירן אלקיים. "הוא מהיר, חזק, בעל משחק ראש טוב ושליטה בשתי הרגליים. יש לו פוטנציאל אדיר, הוא מזכיר במשחקו את עומר גולן".

מאמן עירוני קריית שמונה מישל דיין החל היום (שני) בהכנות לקראת המשחק ביום חמישי מול ליטקס לובאץ הבולגרית, בסיבוב המוקדם השני בגביע אופ"א. קריית שמונה תקיים ביום שלישי אימון נוסף וביום רביעי אימון מסכם באצטדיון קריית אליעזר. לרשות המאמן יעמוד סגל מלא, למעט בני בן זקן הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully