וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת אחי נצרת: "נתבע את איסלאם כנעאן"

יצחק סולומון

25.8.2008 / 15:54

בקבוצה עדיין זועמים על השחקן, שלטענתם, הפר איתם הסכם חתום. "הוא גרם לנו נזק מקצועי וכספי". כנעאן: "הצעה כזו לא מקבלים כל יום"

מכבי אחי נצרת מתכוונת לתבוע את הרכש הישראלי הטרי של פניארול מונטווידאו מאורוגואי, איסלאם כנעאן, שלפני יומיים חתם רשמית בקבוצת הפאר, לאחר שמכבי חיפה שלחה את השחרור הבינלאומי שלו.

לטענת אנשי נצרת, הפר כנעאן איתם הסכם חתום. הוא יצא עם הקבוצה למחנה אימונים ברומניה, ואף קיבל מענק חתימה של כ-10 אלף ¤. "אנחנו מתכוונים לתבוע אותו", אמר אחמד חילו, חבר הנהלת הקבוצה. "הוא גרם לנו נזק מקצועי וכספי. הוא שלח לנו מכתב שהוא טס ומאז לא שמענו ממנו. אם נצטרך, נבקש את התערבות פיפ"א בנושא. לא יכול להיות ששחקן חותם על הסכם מחייב, ומפר אותו".

"התנצלתי בפני המאמן שמעון הדרי ובפני חברי ההנהלה", אמר כנעאן בתגובה. "הצעה כזו לא מקבלים כל יום, ואם שמעון או מישהו אחר היה מקבל כזו הצעה, אני בטוח שהיה נוהג כמוני. אני רק יכול להגיד שאני אוהב אותם, מחזיק להם אצבעות, ומאחל להם שיעלו לליגת העל".

על השתלבותו בקבוצתו החדשה, אמר איסלאם כנעאן: "ההרגשה מצוינת. זו חוויה גדולה. הגשמתי חלום, וזה מבחינתי רק חלום בדרך לחלום הגדול, להגיע לקבוצה בכירה באירופה. אני מאמין שמכאן ייפתחו בפני הרבה דלתות".

אתמול (ראשון) לא שותף כנעאן במשחק פתיחת העונה של קבוצתו, ששיחקה בדרבי מול וונדרס מונטווידאו (1:2לפניארול), משום שהשחרור שלו הגיע באיחור. כנעאן מקווה להיות בהרכב במשחק בשבוע הבא מול ראסינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully