וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יזיק ממריא למונאקו, יציע לקיים ישיבות ה-ECA בישראל

25.8.2008 / 15:58

אם הרעיון של מנכ"ל חיפה יאושר, יגיעו נציגי התאחדות המועדונים האירופאית לארץ. בן בסט וחיפה מנסים לחתום לפני הבוררות

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, מתכוון להציע לקיים ישיבות של "התאחדות המועדונים האירופית" (ECA) בישראל, זאת במסגרת הוועד המנהל של ההתאחדות, שיתכנס מחרתיים (רביעי) במונאקו. אם ההצעה תתקבל, זאת תהיה הפעם הראשונה מאז ומעולם שישיבה כזאת תיערך בארץ ואליה יגיעו שמות גדולים בוועד המנהל כמו: נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, נשיא ליון, ז'אן מישל אאולס, סגן נשיא באיירן מינכן, קרל היינץ רומינגה ומנכ"ל ליברפול ריק פארי. הנציגים הללו הצטרפו לאחרונה לשלושה חברים שכבר מכהנים בתפקיד והם פיטר קניון, מצ'לסי, ז'ואן לאפורטה מברצלונה ואומברטו גאנדיני, ממילאן.

כזכור, במהלך חודש יולי מונה צ'יזיק לתפקיד חבר בהתאחדות המועדונים האירופית, הכוללת את הקבוצות הגדולות ביותר ביבשת. המנכ"ל של מכבי חיפה, הוכתר לתפקיד החדש במהלך כנס היסוד של ארגון ה-ECA (התאחדות המועדונים האירופית) בעיר ניון שבשוויץ. בהתאחדות חברות לא פחות מ-103 קבוצות באירופה והוא מחליף למעשה את ארגון ה-14-G המפורסם. צ'יזיק נבחר לוועד המנהל של הארגון, בו יהיו חברים 11 נציגי קבוצות בכירות.

בנוסף, החלוץ עדן בן בסט וסוכנו, עו"ד ניר רשף, ייפגשו מחר עם פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ', ועם צ'יזיק במטרה לגשר על הפערים בין הצדדים ולחתום על חוזה. כזכור, במהלך הבוררות, שהתקיימה אתמול, הציעה חיפה לשחקן חוזה משודרג בגובה 120 אלף דולר לשלוש שנים. השחקן מעוניין לחתום על חוזה כזה, בשינוי מספר סעיפים. אחד הסעיפים הוא כנראה סעיף יציאה לחו"ל, כשהשחקן מעוניין שהקבוצה הקולטת תשלם סכום נמוך ככל האפשר על מנת להקל על מעברו, אם תגיע הצעה בעתיד. הקשר, גוסטבו בוקולי, צפוי להיפגש במהלך השבועיים הקרובים עם ההנהלה במטרה לחתום על חוזה לשלוש שנים. המאמן אלישע לוי הבהיר אתמול כי הוא מעריך מאוד את המגן אייל משומר שיישאר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully