וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "הפועל קבוצה עם מסורת באירופה. צריכים לעבור"

קרן שמש

25.8.2008 / 15:12

גילי ורמוט לא מקל ראש בוויבודינה, יריבתה של הפועל ת"א בגביע אופ"א, אבל מאמין בסיכויי קבוצה. רכבו של רמי דואני הוחרם ע"י הקבוצה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

הפועל ת"א החלה היום (שני) בהכנות לקראת המשחק ביום חמישי מול וויבודינה נוביסאד הסרבית במוקדמות גביע אופ"א. אביחי ידין, שחתם אמש בקבוצה ל-5 שנים, ערך את אימון הבכורה שלו. הקשר הצעיר סובל ממתיחה ברגלו עוד מאימוני הנבחרת הצעירה בשבוע שעבר, והסתפק בריצה קלה סביב מגרש האימונים. "תענוג גדול להצטרף למועדון כמו הפועל ת"א, אני שמח שהכל הסתיים ואוכל לשחק לעיני הקהל בבלומפילד. כבר מהרגע שנכנסתי הבנתי שהגעתי למשפחה חמה ואוהבת" אמר הקשר לאתר הרשמי לפני היציאה לאימון.

גילי ורמוט התייחס אל המשחק הקרב, שעשוי להשפיע רבות על העונה של האדומים: "ברגע שקיבלנו יריבה סרבית ידענו שמדובר בקבוצה אגרסיבית ופיזית. וויבודינה קבוצה מצוינת, יהיה לנו מאוד קשה לנצח. אבל בבית, עם הקהל המדהים שלנו, אנחנו צריכים לעשות זאת ואנחנו מאמינים שזה אפשרי", אמר הקשר המוכשר.

לגבי וינסנט אניימה, שהציל את האדומים במשחק הראשון, הוסיף ורמוט: "אין ספק שהוא היה מצוין במשחק הקודם והציל אותנו, אבל הפועל קבוצה עם מסורת באירופה. אני מאמין שנבוא מוכנים לנצח את המשחק ". מחר תערוך הקבוצה אימון סגור לתקשורת, וביום רביעי ייערך האימון המסכם לקראת המשחק עם הסרבים.

דגלאס דה סילבה, שנפצע בקרסול במשחק גביע הטוטו נגד סכנין, קיבל הערב מנוחה. מחר הוא צפוי לחזור לאימונים קלים ורק בהמשך השבוע יוכל הצוות הרפואי להעריך את מצבו לקראת המשחק ביום חמישי. דני בונדר הפצוע שב היום לאימונים קלים.

דואני נענש

הבלם הצעיר רמי דואני עמד אמש (ראשון) לוועדת משמעת בעקבות התקרית במשחק גביע הטוטו מול בני סכנין ביום שבת. כזכור, דואני התבקש לעלות כמחליף, אך הגיב בצורה שנראתה למאמן הקבוצה, אלי גוטמן, כמזלזלת, ולאחר חילופי דברים, המאמן שלח אותו בכעס לחדר ההלבשה. בהפועל תל אביב החליטו להשעות את הבלם הצעיר מכל פעילות ולהחרים את רכבו.

נראה כי האדומים החליטו לסיים את ההתקשרות עם דואני, והבלם, שהחזיק בהצעות מקבוצות שונות, הן מליגת העל והן מהליגה הלאומית בסיום העונה, צפוי לפעול בניסיון למצוא קבוצה שתקלוט אותו בעונה הקרובה. בעונה הקודמת, עם כניסתו של גוטמן לתפקיד המאמן, מעמדו של דואני החל להתערער בקבוצה.

הבלם קיבל פחות דקות משחק ממה שקיווה ומצא את מקומו ברוב שלבי העונה על הספסל. בפגרה האחרונה ביקש השחק למצוא לעצמו קבוצה אחרת אשר תעניק לו יותר דקות משחק, אך בסופו של דבר, לאחר שיחה עם המאמן, החליט דואני להישאר בהפועל תל אביב בתקווה להוות גורם משמעותי בהגנת האדומים. עושה רושם כאילו זה לא הולך לקרות בקרוב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully