וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה פרננדז לא מגיע לבית"ר?

אסף שקד

25.8.2008 / 14:00

המנג'ר הצרפתי דרש חוזה לשלוש שנים, ארקדי גאידמק סירב ואמר היום: "כרגע פרננדז לא מגיע, יש רק מנג'ר אחד: יצחק שום". מסרים מרגיעים גם לארזי

מסתמן כי לואיס פרננדז לא יגיע בסופו של דבר לבית"ר ירושלים. היום (שני) הצטלמו שחקני האלופה לפוסטר הקבוצתי, ובסיום ההתכנסות הודיע הבעלים ארקדי גאידמק: "כרגע לואיס פרננדז לא מגיע לבית"ר ירושלים".

"כרגע יש רק מנג'ר אחד ושמו יצחק שום", סיפר גאידמק, "לפני שבועיים, כשדיברתי עם פרננדז, הוא נתן את הסכמתו להגיע, אך מאז הבנתי דרך העורך דין שלו שיש לו חוזה עם גוף תקשורת בצרפת, ולכן המשא ומתן עמו לא ייצא לפועל. אני לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל כרגע אין התקדמות בנושא".

אז מה קרה שם?

פרננדז היה אמור להגיע ביום חמישי הקרוב לישראל, אך ביממה האחרונה חלה תפנית. הצרפתי, שכבר אימן בירושלים לפני שלוש עונות, דרש מבית"ר חוזה ארוך טווח לשלוש עונות, בקשה שנדחתה.

מאז שעזב את בטיס לפני כשנה וחצי, קיבל פרננדז הצעות מחברות תקשורת גדולות באירופה, וכיום הוא חתום אצל לא פחות משישה גופים שונים על חוזים שמנים. "אם אני מגיע, אני רוצה חוזה ארוך", הבהיר פרננדז לגיאדמק, "אין לי שום סיבה לבוא לכאן לעונה אחת, להפסיד את כל החוזים שיש לי היום עם חברות התקשורת, ואחרי זה להישאר בידיים ריקות. אני מאוד רוצה לחזור לבית"ר, אבל אני מתכוון לבוא לעבוד ואין לי שום עניין לבוא לעונה אחת וזהו". הדרישה של פרננדז לא עלתה קנה אחד עם גיאדמק שהבהיר לצרפתי, "אני מוכן להחתים אותך לעונה אחת בלבד".

עבור פרננדס זה הספיק. אחרי שנשאר בידיים ריקות לאחר הקדנציה הקודמת בבית"ר (ולפני שחתם בבטיס לחצי עונה), הוא החליט לא לוותר על כל החוזים עם ערוצי התקשורת אותם הוא מחזיק (חוזים שסכומם הכולל נע מעל מיליון יורו לשנה) ולקחת סיכון ולחתום על חוזה לעונה אחת.

גאידמק - שלא מוכן להחתים את הצרפתי על חוזה ארוך טווח - הבין שהסיכויים שהצרפתי יגיע לבירה לעונה אחת קלושים ולכן שיחרר היום את ההצהרה. על אף שבבית"ר, כמו בבית"ר, אף פעם אי אפשר לדעת.

ארזי שוחח עם מילשטיין

מוקדם יותר כינס גאידמק את שחקני האלופה לשיחה על כר הדשא בטדי, במהלכה שאל אותם לתחושותיהם אחרי התבוסה בפולין ולקראת פתיחת העונה. היחיד שענה לו היה דרק בואטנג, שאמר לו: "אנחנו מרגישים רע, ורואים את זה על המשחק שלנו". גאידמק, בניסיונו להרים את מוראל השחקנים, אמר כי "אני רוצה שתילחמו למען הקבוצה והאוהדים ושתצאו מהמצב שבו הייתם". בואטנג, על תקן נציג השחקנים, אמר לגאידמק: "עכשיו שאתה בא לפה, זה בטוח יעלה לנו את הביטחון".

לגבי פתיחת העונה של הקבוצה אמר הבעלים: "ראיתם עכשיו את כל השחקנים, וכל מי שראיתם יהיה מול סכנין. נעביר את כולם בבקרה בימים הקרובים, ולא יהיו שום בעיות. אתם בוודאי זוכרים אותי במזג אוויר קצת יותר קריר מניף דגל במשחק באיצטדיון ריק מול סכנין, במשחק שבו מאוד התאכזבתי. ביום ראשון זה ייראה אחרת".

על כל השמות שנזרקו לאוויר בשבוע האחרון, ביניהם אורי מלמיליאן ומשה דדש, אמר גאידמק: "כל הדיבורים האלה הם רק ספקולציות. כרגע שום הוא המנג'ר של הקבוצה, ולא אורי מלמיליאן, כך שהתקשורת יכולה להיות אחראית רק למה שהיא כותבת. זה לא יצא ממני".

כמו כן, יו"ר הקבוצה אלי ארזי שוחח במקביל עם יועצו של גאידמק, יוסי מילשטיין, כשנושא השיחה היה מעמדו של היו"ר במועדון. בין היתר דרש ארזי הבהרות בנוגע לכל השמועות והספקולציות, במיוחד בכל הנוגע למשה דדש, שהדיבורים על מינויו האפשרי תפסו תאוצה בעיר. מילשטיין הרגיע את ארזי ואמר לו כי מדובר אך ורק בספקולציות של התקשורת.

אגב, אוהדים רבים התקשרו בשבוע האחרון לארזי בניסיון לחזק את ידיו, ובאתרי האוהדים של הקבוצה זכה היו"ר לתמיכה מוחלטת של האוהדים, שיוצאים להגנתו. רגע לפני שעזב את איצטדיון טדי קיים גאידמק שיחה קצרה עם מנכ"ל חברת אלדן, מומי דהאן, במהלכה הבהירו השניים את חילוקי הדעות שהיו לגבי הופעת הספונסרים על מדי הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully