וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון, בגללכם יש לנו בעיה

25.8.2008 / 13:54

האסטרוס ניצחו ב"שיי" את המטס 4:6, הפיליז רחוקים רק חצי משחק אחרי 2:5 על הדודג'רס. שמירה מספר 50 לפרנסיסקו רודריגז

ניו יורק מטס - יוסטון 6:4

אחרי שכבר היו במומנטום של בריחה, המטס חטפו בשני משחקי הבית האחרונים שלהם דווקא מהאסטרוס, וכמו שהאמריקאים אומרים - ג'אסט לייק דט הפער מפילדלפיה חזר להיות בן חצי משחק בלבד. בראד אוסמוס ודארן ארסטד חבטו להומרים באינינג העשירי על הראש של פדרו פליסיאנו החלש, חוזה ולוורדה שמר על הניצחון של לה-טרוי הוקינס, כששני הומרים של קרלוס בלטראן לא מספיקים למטס.


פילדלפיה - לוס אנג'לס דודג'רס 2:5

עם שני אאוטים באינינג התשיעי, בפיגור 2:1, חבט פדרו פליז לסינגל המשווה על ג'ונתן ברוקסטון המגעיל ונתן לפיליז רוח חיים. אלא שפליז לא הסתפק בזה, ובאינינג ה-11, עם שני שחקנים על הבסיסים, ירה קצת יותר רחוק, להומר בן שלוש ריצות שגרם לצמצום הפער מהמטס. צ'אד דרבין רשם את הניצחון, ג'ואי ביימל אחראי להפסד משום שאת השחקן הראשון באינינג היה הוא זה ששם על הבסיס.


אריזונה - פלורידה 5:2

ריקי נולאסקו היה חד, הגיש 7.1 אינינגים וטיגן עשרה חובטים, והמארלינס נשארו בתמונת בית המזרח עם חמישה משחקי פיגור מהמטס. ג'וש ווילינגהאם חבט להומר, קווין גרג שמר ודאג דייויס רשם את ההפסד למרות שבעה ושמונה מצוינים. הומר מספר 15 העונה לסטיבן דרו באריזונה.


שיקגו קאבס - וושינגטון 1:6

הופה, תראו איך שריץ' הארדן נראה. אמנם זו רק וושינגטון, אבל שבעה ו-11 של האס של שיקגו לא הותירו מקום לספק, בדרך לניצחונו התשיעי העונה. מארק דה רוסה, ג'ובני סוטו וקוסקיי פוקודומיי הלכו רחוק, ג'ייסון ברגמן עם ההפסד.


סט. לואיס - אטלנטה 3:6

רגע לפני שהעונה נגמרת להם, הקרדינלס עדיין מנסים להיאחז בסיכויי הפלייאוף. בריידן לופר הכיש חמישה חובטים בשבעה אינינגים ואלברט פוחולס תרם הומר מספר 28 העונה. שמירה לכריס פרז, הפסד לג'ו ג'ו רייס.


מילווקי - פיטסבורג 3:4

למרות יתרון שנשבר על ידי סלומון טורס באינינג התשיעי, ידעו הברוורס לחזור באינינג ה-12, ועם סינגל של ג'יי ג'יי הארדי ניצחו במשחק קשה והשאירו את הפער משיקגו קאבס על 4.5 משחקים. מייק קמרון עם הומר במילווקי וגיירמו מוטה עם הניצחון. ג'ייסון דייויס רשם את ההפסד.


יתר התוצאות ב-NL:

סן פרנסיסקו - סן דייגו 4:7
קולורדו - סינסינטי 3:4

חגיגות ה-50 של קיי-רוד

לוס אנג'לס איינג'לס - מינסוטה 3:5

עוד 33 משחקים נותרו לאיינג'לס לסיום העונה, ובשמונה מהם צריך פרנסיסקו רודריגז לשמור כדי לשבור את השיא העונתי של 57 שמירות. קיי-רוד רשם הלילה את השמירה ה-50 שלו, כשאחרי פיגור 3:0 באינינג השישי התעוררו המלאכים וחלקו סדרה שהחלה במבוכה גדולה עבורם. חוזה ארדונדו ניצח, כשארווין סנטנה נחלץ מהפסד למרות שבעה ועשרה גדולים. מארק טשיירה עם הומר, הפסד לג'סי קריין.


טורונטו - בוסטון 6:5

ניצחון קשה לרד סוקס, בזכות הומר של ג'ד לאורי באינינג ה-11. טרי פרנקונה לא לקח צ'אנס, ובמהלך לא שגרתי הכניס בתחתית האינינג התשיעי בשוויון 5:5 את הקלוזר שלו, ג'ונתן פפלבון, שגמל לו בשני אינינגים נקיים וזכה בניצחון. מני דלקארמן סיפק את השמירה והרד סוקס יצאו עם ניצחון מהסדרה הקשה בטורונטו. הומרים גם לדסטין פדרויה בבוסטון ולורנון וולס ולייל אוברביי בטורונטו. ברנדון ליג רשם את ההפסד.


שיקגו וייט סוקס - טמפה ביי רייז 5:6

הכל היה מוכן לסוויפ של הרייז, אבל באינינג התשיעי פישל דן ווילר ונתן סינגל משווה לפול קונרקו והמשחק נמשך. בעשירי זה כבר היה אלכסי רמירז שהכניס את איי ג'יי פיירזינסקי הביתה, לאחר שהאחרון נחלץ ממרדף בין הבסיסים (השופט פסק כי הגיע בשלום, למרות שנראה היה שתוייג ונפסל). הגרביים חזרו לפסגת בית המרכז בעקבות ההפסד של מינסוטה.

קרלוס קוונטין חבט להומר מספר 36 העונה, ג'ים ת'ומה רשם את ה-27 שלו ורוקו באלדלי הלך רחוק. ג'יי פי האוול עם ההפסד, וכל זה נאמר רק כדי להכריז על זהות המנצח במשחק: בובי "פעם עשו לי מתיחת 1 באפריל ואמרו לי שמפסיקים מעכשיו למכור צ'יזבורגרים. בכיתי המון" ג'נקס.


בולטימור - ניו יורק יאנקיז 8:7

רובינסון קאנו חבט להומר באינינג השביעי, מה שהספיק ליאנקיז כדי לעשות את ההבדל במשחק שבו כבר הובילו 2:7. אדוואר רמירז זכה בניצחון ומריאנו ריברה בשמירה, ג'יימי ווקר עם ההפסד. הומרים גם לג'וני דיימון ביאנקיז ולבריאן רוברטס, מלווין מורה ואוברי האף בבולטימור.


יתר התוצאות ב-AL:

קנזס סיטי - דטרויט 3:7
טקסס - קליבלנד 4:3
סיאטל - אוקלנד 4:8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully