וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט ריאן יהיה הפותח של אטלנטה

25.8.2008 / 10:34

הפאלקונס הכריזו על הקוורטרבק הרוקי כעל האופציה המועדפת עליהם לפתיחת העונה. חדשות רעות לג'איינטס: יומניורה בחוץ לכל העונה

באטלנטה לא בזבזו זמן עם מאט ריאן, והודיעו הלילה (בין ראשון לשני) שהקוורטרבק הרוקי יהיה הפותח שלהם העונה. מאמן הפאלקונס, מייק סמית', הודיעו כי ריאן הועדף על פני ג'ואי הרינגטון, כריס רדמן ודי ג'יי שוקלי. ריאן, הבחירה מספר 3 בדראפט, חתם על חוזה לשש עונות, במהלכן ישתכר 72 מיליון דולר. "הוא מבין את משחק הפוטבול", אמר סמית', "הוא גם אדם בוגר ובסך הכל זו תהיה התנסות טובה עבורו".

לניו יורק ג'איינטס יש כוונות להגן על תארם כאלופי העולם, אבל הפציעה של אוסי יומניורה תוקעת מקל חזק בגלגליהם. אמש חזרו תוצאות בדיקת ה-MRI של הקיצוני הגנתי המשובח, והתברר שהוא סובל מקרע ברצועות הברך. יומניורה נפצע במשחק טרום העונה בשבת מול הג'טס.

"זה לא מה שרצינו לשמוע", אמר מאמן הג'איינטס טום קאפלין, "אבל הבנו שזו הדרך היחידה ושניאלץ להסתדר בלי אוסי". קאפלין נשאל אם הוא שוקל להחזיר את מייקל סטרהאן בן ה-36, שהודיע על פרישתו באביב האחרון. "דיברתי איתו רק על התפקיד החדש שלו כפרשן טלוויזיה, ועל האתגרים החדשים שיש לו", הגיב קאפלין.

צרות גם באוקלנד, שאיבדה אף היא שני שחקנים לכל העונה: התופס דרו קרטר והפולבק אורן או'ניל. קרטר קרע את שרירי ה-ACL וייתכן שייאלץ לסיים את הקריירה בעקבות הפציעה. אינדיאנפוליס חנכה את אולמה הביתי החדש, "לוקאס אויל סטדיום", בהפסד 20:7 לבפאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully