וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקדי גאידמק, איש חדש

אסף שקד

24.8.2008 / 22:58

בעלי בית"ר ירושלים הוציא הודעה מלאת סבלנות על עתידם של ארזי ושום, שלא צפויים ללכת בדרכי אוחנה, שקלאר, עזורי, קאנן, מזרחי ואחרים

בעלי קבוצת בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, הוציא היום הודעה מסודרת לתקשורת ובה לקח על עצמו את תפקיד המנהל השקט שרק עושה סדר בבלאגן, תוך כדי שליחת עקיצות פה ושם לכלי התקשורת, שעסקו בספקולציות אודות עתידו של מאמן הקבוצה יצחק שום.

בשורה התחתונה הדגיש גאידמק החדש והסבלני שהוא מתכנן ליצחק שום ולאלי ארזי עתיד שונה מזה שחיכה בשנתיים האחרונות לאלי אוחנה, טון קאנן, גיא עזורי, לואיס פרננדז, יוסי מזרחי, אוסי ארדילס, טיבריוס דראו, גיורא שפיגל ו-ולדימיר שקלאר. כולם עבדו בבית"ר ירושלים וגילו במהרה את הדלת החוצה.

"אני, ארקדי גאידמק, בעליו של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, הייתי רוצה לשפוך אור על נושאים שונים שלגביהם עיתונאים מסוימים סיפקו לציבור אינפורמציה לא מדויקת או פשוט בלתי נכונה. לרוע המזל, מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים הובס במשחק חשוב מאוד במסגרת אליפות אירופה בקרקוב", נפתחה הודעתו של הבעלים.

לאחר מכן פירט גאידמק: "לאחר שבחנתי דעות שונות ועצות מאחרים ומתוך הניסיון האישי שלי, הגעתי להחלטה שיהיה זה חסר תועלת ואפילו מזיק למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, לו הוחלף בתפקידו המאמן מר שום, אשר הוביל את הקבוצה בעונה האחרונה לזכות באליפות ובגביע המדינה. אני גם יכול להודיע שאני לחלוטין מרוצה מעבודתו המקצועית בתחום הניהול והכספים של מר ארזי. אני לא רואה שום סיבה לכך שיפרוש מתפקידו.

"לרוע המזל, כלי התקשורת יצרו כמות רבה של ספקולציות בהקשר לנושאים שעניינם מחוץ למגרש הכדורגל ונוגעים ביחסים בין בעלי הקבוצה לבין הצוות הניהולי שלה. ספקולציות אלה הן בדרך כלל חסרות בסיס ומן הסתם אף יצירה של הדמיון שלהם.

"אני רק יכול לאשר כי כל השחקנים, מנהלים ושאר העמיתים לעבודה, אשר נוטלים חלק בלהפוך את בית"ר למה שהיא כיום, רואים את עצמם כקבוצה אחת עם רצון לנצח ולהוות מקור לגאווה ושמחה עבור האוהדים בפרט ועבור ירושלים ומדינת ישראל בכלל. עלי להדגיש שוב כי כל ההשערות וההצהרות שאינן מאושרות על ידי הדובר שלי, מר יוסי מילשטיין, אין להתייחס אליהם כאמיתיות או נכונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully