וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא עזורי: "אני לא רוצה כאן בעיות משמעת"

24.8.2008 / 21:09

המאמן החדש של מכבי פ"ת הבהיר לשחקנים את מטרותיו. אי ודאות לגבי זהות אלו שיעזבו את הקבוצה, ייטב לוזון יהיה עוזר המאמן השני

המאמן, גיא עזורי, ערך הערב (ראשון) את אימון הבכורה שלו באיצטדיו האורווה כמאמן קבוצת מכבי פתח תקווה. לפני האימון ערך עזורי אסיפת שחקנים ראשונה ובה פירט את הציפיות שלו מהשחקנים, לקראת העונה הקרובה. "באתי להצליח ויש לי הרבה אמונה", אמר עזורי לשחקנים והוסיף: "אני לא רוצה כאן בעיות משמעת". שחקנים בקבוצה אמרו כי עזורי רמז, כנראה, כי בעונה שעברה היו יותר מדי בעיות משמעת בקבוצה, ולכן הוא מנסה להוקיע את התופעה.

בפתח תקווה עדיין ישנה אי וודאות בנוגע לשחקנים שאמורים לעזוב את המועדון. כזכור, בסוף השבוע עלו שמותיהם של איסמעיל עמאר, עידן מליחי, אסי משיח, לירן כהן ועומר הדר כמועמדים לעזוב. הדר כבר הושאל להרצליה ונראה כי הסיכויים של ארבעת האחרים לעזוב גבוהים. מלבד לירן כהן שלגביו עדיין לא התקבלה החלטה.

שחקנים בקבוצה אמרו היום כי עזיבה של כהן תפגע משמעותית בחלק ההתקפי של הקבוצה, משום שמדובר באחד השחקנים היצירתיים בליגה. שני הזרים שנבחנו במשחק אתמול (הפסד לאשדוד 2:1) שוחררו. שני השחקנים החדשים שסיכמו בקבוצה, סירמאנה דמבלה ובובאן גרנצ'ארוב, נחתו, אבל עדיין לא התאמנו עם השחקנים ונראה כי רק מחר הם יצטרפו לאימונים.

בתום האימון הודיע עזורי כי עוזר מאמן הנוער, ייטב לוזון, יהיה שותף באימוני הבוגרים ולמעשה יוגדר כעוזרו השני מלבד אבי פיטוסי. עזורי נימק את החלטתו בכך שהוא מעוניין לחזק את הקשר בין קבוצת הבוגרים לקבוצת הנוער. עזורי: "שחקנים זלזלו במותג הזה שנקרא מכבי פתח תקוה. הם צריכים להזיע בשביל ללבוש את החולצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully