וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין תארח את בית"ר ירושלים בקרית אליעזר

איציק סולומון

25.8.2008 / 10:31

למאזן גנאים נמאס מחוסר התמיכה של הנהלת בני סכנין, ולא ברור מי יתקן את הליקויים באצטדיון דוחא, שבגינם תיאלץ הקבוצה לנדוד

נמשך הנתק בין עיריית סכנין לקבוצת בני סכנין, בנוגע לתיקון הליקויים באצטדיון דוחא, שמונע מהקבוצה לפתוח את משחקי ליגת העל בביתה, ולארח בסוף השבוע את בית"ר ירושלים. בעירייה ובקבוצה מגלגלים את האחריות לתיקון הליקויים האחת על השנייה. המשחק מול בית"ר יתקיים בקרית אליעזר.

"אני לא הכתובת ולא הסמכות. המגרש שייך לעירייה", אומר יושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים, "שראש העירייה יחליט. אם המגרש והקבוצה אינם שייכים לעירייה, שייתן לי מכתב רשמי, ואז אשלם שכירות. כל עוד המגרש שייך לעירייה, היא חייבת לשלם עבור התיקונים, כמו שראש העירייה חייב לשפץ בית ספר. זה סכום מצחיק, משהו כמו 200-170 אלף שקל".

גנאים ממשיך ותוקף: "העירייה לא תרמה בשלוש השנים האחרונות אגורה לקבוצה. אני לא מתכונן לחתום על שום הסכם בו הקבוצה תשלם שכר לפועלי העירייה כחלק מהסכם הבראה. זה עניין עקרוני. אף עירייה ערבית, שנמצאת בתהליך הבראה מול משרד הפנים, לא מממנת חלק מהגירעון בעזרת קבוצת הכדורגל, ואני יכול להביא שמות של לפחות 10 קבוצות כאלה, שהעירייה תומכת בהן ולא דורשת כלום". היום פנו אוהדים רבים לראש העירייה, וביקשו שיפעל לתיקון הליקויים. גנאים: "הלוואי וזה יקרה. אני אהיה הראשון שאחבק אותו ואלחץ לו יד".

ראש העירייה, מוחמד בשיר אומר בתגובה: "יש הוראה ממשרד הפנים כתנאי להסכם ההבראה של העירייה, שאחתום עם הקבוצה על העסקת שני פועלים באצטדיון, ובכך תתבטא העזרה של בני סכנין לגירעון של העירייה. אם מאזן גנאים יביא אישור של משרד הפנים, שאין צורך בהסכם בינינו, אשמח מאוד".

בסביבתו של ראש העיר מאשימים את גנאים בכך שהוא עוסק בפעילות פוליטית ומנסה לקדם את ענייניו, לאחר שהצהיר כי בכוונתו להתמודד על ראשות העיר סכנין, בבחירות הקרובות בחודש נובמבר. מוחמד באשיר: "אעשה שמיניות באוויר שהנושא יסודר, אך מצד שני צריך לחתום על הסכם. אסור לשכוח שאנחנו במצוקה, אבל אעשה כמיטב יכולתי לפתור את הבעיה".

אפסוטו הכובש

בשעה שבני סכנין משוועת לשחקנים שיבקיעו שערים, עושה חייל הרומני ששוחרר משורות הקבוצה, בוגדאן אפוסטו, שכבש במדי ניריגאזה שני שערים בשני המשחקים האחרונים, מול דברצן וקצ'צטף שניהם הסתיימו בתיקו 1-1. "אני בהונגריה, אבל הלב שלי בסכנין. יש לי שם חברים טובים. אני בקשר עם כולם. איך שאני מסיים משחק שלי, הדבר הראשון שאני עושה זה לשאול מה עשו סכנין", אמר אפוסטו.

המאמן פרדי דוד קיים אחר הצהריים אימון ראשון לאחר התבוסה אתמול, מול הפועל תל אביב. שחקנים סיפרו על אווירה מתוחה ורצינית באימון. "לא נעים לחטוף רביעייה, גם אם מדובר בגביע הטוטו", הודה שחקן בקבוצה. המאמן פרדי דוד אמר לשחקניו: "ציפיתי שתהיה לנו ירידה בגלל עייפות יתר, הטיסות והמשחקים, הנפילה באה במחצית השנייה, עכשיו יש לנו את בית"ר ירושלים, נתכונן למשחק הכי טוב שאפשר".

השחקנים ששיחקו אתמול ערכו היום אימון קל, השחקנים שלא שיחקו קיימו משחק אימון מול קבוצת הנוער. הפצועים בסאם גנאים ועלי עותמאן חזרו לאימוני ריצה, ובקבוצה מאמינים כי יהיו כשירים למשחק מול בית"ר ירושלים.

עדכון אחרון: 25.8.08, 10:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully