וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: תם העידן הברזילאי באחי נצרת

יצחק סולומון

24.8.2008 / 19:44

המאמן סוירצקי שהיה אמור לנהל את מחלקת הנוער בנצרת חזר לברזיל. סוירצקי: "נאלצתי לישון על ספה בסלון". בנצרת מבטלים את הטענות

רק חודש וחצי בלבד לאחר שהחל, הסתיים העידן הברזילאי במכבי אחי נצרת. המאמן ג'אירו סוירצקי, יהודי שעלה מברזיל, והיה אמור לנהל את מחלקת הנוער בנצרת, חזר לארצו בעקבות טענות קשות על היחס והתנאים בהם נאלץ לעבוד. סוירצקי כעס כאשר גילה כי קיבל דירה יחד עם הזר מקוסטה ריקה, בילי גונזלס. "נאלצתי לישון על ספה בסלון", סיפר. לטענתו הובטח לו רכב, אך הוא לא קיבל. "פעם סיימתי אימון ונאלצתי לחכות שעתיים שיסיעו אותי הביתה. בשני מקרים אחרים שכחו לאסוף אותי ונאלצתי לקחת מונית לאימון", סיפר המאמן.

סוירצקי, שהותיר בברזיל את אשתו וילדיו, טוען: "לא היה לי אינטרנט והייתי מנותק ממשפחתי. אחרי שבועיים בארץ נתנו לי טלפון עם שיחות נכנסות בלבד. איך רצו שאהיה בקשר עם משפחתי שנשארה בברזיל ודאגה לי?". לטענתו: "רציתי להתקדם בכדורגל הישראלי. הבנתי שבגלל שלא מכירים אותי אני צריך להתחיל מלמטה, אבל לא הייתי מוכן לעבוד בכאלה תנאים".

באחי נצרת הפנו את הטענות למאמן עצמו, וחבר בהנהלת הקבוצה, אחמד חילו, אמר היום (ראשון): "מסתבר שזו לא פעם ראשונה שהוא בא לארץ ובורח. כנראה שהכסף לא התאים לו אז הוא ברח. אנחנו מתכוונים לתבוע אותנו כי הוא גרם לנו נזק מקצועי".

חילו הוסיף: "בהסכם שלו לא היה מצוין רכב. לגבי הדירה, לא הייתה לו סבלנות. הוא היה צריך להיכנס לדירה משלו, כפי שהבטחנו לו. היינו רק בשלבי התארגנות. שילמנו לו משכורת ראשונה עוד לפני הזמן, זה מראה שהיינו רציניים איתו. כנראה שהוא בא לארץ לטייל על חשבוננו במשך חודש, והא לא באמת התכוון לעבוד כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully