וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי ידין חתם בהפועל תל אביב

קרן שמש

24.8.2008 / 20:29

לאחר משא ומתן ארוך בין הצדדים, עוד שחקן של הפועל כפ"ס מצא את מקומו בסגל של אלי גוטמן. עתידו של רמי דואני עדיין לא ברור

לאחר שדאגלס דה סילבה, סמואל יבואה ובן לוז הגיעו להפועל תל אביב מהיורדת של עונה שעברה, הפועל כפר סבא, היום (ראשון) סיכמו האדומים עם שחקן נוסף מהקבוצה של אלי טביב, אביחי ידין. כזכור, בין השחקן לקבוצה מתנהלים מגעים כבר תקופה ארוכה, אולם לאחר שבשבועות האחרונים נרשם נתק בין הצדדים נדמה היה כי העיסקה לא תתממש, אך למרות זאת, היום הצליחו הצדדים לגשר על הפערים והשחקן ישתף פעולה עם אלי גוטמן מאמן הקבוצה, לאחר שחתם על חוזה לחמש עונות.

קודם לכן, יום לאחר הניצחון על בני סכנין בתוצאה 0:4, במסגרת משחקי גביע הטוטו, מרגישים בהפועל כי דברים מתחילים לקבל צורה והקבוצה מתחילה להתגבש באופן נכון. מחר כאשר יחזרו האדומים לאימונים לקראת המפגש מול וויבודינה נוביסאד הסרבית, במסגרת מוקדמות גביע אופ"א, צפויה להתקיים פגישה בין מאמן האדומים אלי גוטמן לבין הבלם הצעיר, רמי דואני.

כזכור, אמש (שבת) בזמן המשחק, התעמתו השניים ולאחר שחש גוטמן כי דואני מזלזל בהחלטותיו, שלח אותו בכעס לחדר ההלבשה. השחקן שלא מרוצה ממעמדו בהפועל תל אביב כבר תקופה ארוכה, צפוי להיענש ובמועדון רואים את האירוע בחומרה. דואני, שאוהב את המועדון, מעוניין להיות חלק מהאדומים, אך כמו כן חשוב לו לקבל דקות משחק ולכן קיימת אפשרות כי במידה ולא יגיעו הצדדים להבנה, הבלם הצעיר יבקש להשתחרר.

האדומים, שמעוניינים לחזק את הסגל הקיים, מקווים כי המחלוקות עם אביחי ידין בדרך לפתרון. לאחר שהמשא ומתן בין השניים פוצץ לאחרונה חזרו הצדדים לדון על עתיד משותף. הערב (ראשון), צפויה להתקיים פגישה נוספת במטרה להגיע לסיכום.
בקבוצה מקווים כי גם החלוץ, עדן בן בסט, יגיע לסיכום סופי עם מכבי חיפה בימים הקרובים, דבר שיסלול את הצטרפותו לאדומים.

כמו כן, מצבו של דגלאס דה סילבה, שנפצע אמש מתקול גס של מוסא שעאבן מסכנין, משתפר. הברזילאי עבר הבוקר טיפול אצל פיזיוטרפיסט הקבוצה, רונן צפריר, והאבחנה היא שהשחקן אינו סובל מנזק משמעותי בקרסולו אלא מכאבים בעקבות המכה החזקה אותה ספג. כזכור, דה סילבה נפצע באימון לפני מספר שבועות במאבק על כדור עם עידן סרור ונפצע בשנית במשחק גביע הטוטו נגד קרית שמונה, אז הוחלף לאחר הפציעה. המכה אותה ספג אמש, היא השלישית במספר באותו קרסול, אבל למרות הכול, בצוות הרפואי מדגישים כי דה סילבה ישוב לאימוני ריצה כבר ביום שלישי ורק לאחר מכן ניתן יהיה לדעת מה מצבו לקראת המשחק הקרוב.

יריבתה של הפועל תל אביב וויבודינה נוביאסד תנחת ביום רביעי בבוקר בשדה התעופה בן גוריון ותערוך אימון אחד לפני המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully