וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל דיין: "אני סומך על השחקנים שלי"

איציק סולומון

24.8.2008 / 17:43

מישל דיין, מאמן הפועל קרית שמונה, לא מודאג מהיכולת הבינונית שמציגה קבוצתו לקראת משחק גביע אופ"א נגד ליטקס לובץ ביום חמישי

מאמן עירוני קרית שמונה, מישל דיין, לא מודאג מהיכולת הבינונית שקבוצתו גילתה במשחקי גביע הטוטו. "מי שמגיע לליגה מוכן ב-100 אחוז, כנראה שלא עשה הכנה טובה", אמר דיין, והוסיף: "אני מאוד מקווה שאחרי שנצרף עוד שחקנים ונשלים את הסגל, הקבוצה תתחבר ואז נוכל להגיד שאנחנו מוכנים. מעבר לזה, אין לי תלונות. אני מרוצה מהשחקנים, מהדרך, מהרצינות ומהמחויבות שלהם".

על המשחק מול ליטקס לובץ הבולגרית ביום חמישי, בסיבוב המוקדם השני בגביע אופ"א, אומר דיין: "ניצחנו בגביע הטוטו במשחק חוץ. כל ניצחון מוסיף לביטחון, בפרט לפני משחק כזה. אני הכי אופטימי, וכמו שלא נתנו לנו סיכוי לפני הגומלין נגד מוגרן ולפני המשחק בבולגריה, אבל עשינו תוצאות טובות בגלל הנחישות של השחקנים, אני מאמין שכך יהיה גם הפעם. נתכונן הכי טוב, נעשה את הכל כדי לעבור את השלב הזה. אני סומך על השחקנים שלי".

דיין העניק היום (ראשון) לחניכיו יום מנוחה, ומחר יתחיל בהכנות לקראת ליטקס לובץ. מול הבולגרים אמורים לחזור להרכב הבלם יניב לביא, שקיבל מנוחה נגד הפועל פתח תקווה, והקשר גיא צרפתי שלא שיחק עקב הרחקה. בקרייה מרוצים מקצב ההחלמה של עומר פרץ, שפתח אתמול בהרכב. לרשותו של דיין יעמוד סגל מלא, למעט הקשר בני בן זקן, שסובל מסדק ברגל.

הקבוצה הבולגרית סיימה אתמול בתיקו 1-1 את משחק החוץ שלה מול פרינין, במסגרת המחזור השלישי בליגה הבולגרית. ללובאץ שני ניצחונות ותיקו אחד. הבולגרים ינחתו בארץ ביום שלישי.

בכדי לנסות למלא ככל האפשר את אצטדיון קריית אליעזר, החליטה הנהלת הקרייה לאפשר לאוהדי הקבוצה שרכשו מינויים להיכנס בחינם למשחק. כמו כן מארגנת ההנהלה הסעות בחינם לאוהדים. במקביל, ההנהלה מוסרת כי נמשכת מכירת כרטיסי המנוי, לאחר שעד כה נמכרו למעלה מ- 500 מנויים. ראש הממשלה, אהוד אולמרט, אמור לחנוך ביום שלישי את היציע החדש, שהקמתו מסתיימת בימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully