וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: יוסי רוזן קרוב לסיכום עם אלעד

24.8.2008 / 15:25

הקשר זומן לפגישה. מסתמן: יקצץ בשכרו ויעבור בבקרת התקציבים השבוע. החלוץ עומרי רון סיכם בקבוצה. אפי צפריר מרוצה: המנויים נחטפים

לראשונה מאז הנתק בניהם, מנהל הקשר יוסי רוזן מגעים ראשונים לחזרתו להפועל פתח תקוה. הקשר, שזומן לפגישה עם הבעלים רונן אלעד, שאמורה להתקיים במהלך השבוע, התבקש להחליט עד הפגישה האם הוא מוכן לקצץ בשכרו. אם הוא ישיב בחיוב, הוא יעבור עוד השבוע בבקרת התקציבים. המאמן אלי מחפוד והמנהל המקצועי זאב זלצר הביעו את רצונם לראות את השחקן בסגל לקראת המשחק הקרוב בליגה מול קריית שמונה.

החלוץ עומרי רון צפוי להגיע בימים הקרובים להתרשמות בקבוצה. כזכור, לפני כשלושה שבועות הוצע החלוץ לקבוצה, אבל בשלב מאוחר יותר הוא התבקש להסדיר את ענייניו מול מכבי תל אביב המחזיקה בכרטיסו. היום כבר הודיעה מכבי תל אביב כי היא הסכימה להשאיל את החלוץ לעונה אחת לקבוצה ממלאבס.

החלוץ אחמד קאסום דחה השבוע הצעה ממכבי הרצליה אבל הוא צפוי לעזוב את הקבוצה בגלל ריבוי החלוצים בה. קאסום מנסה להיקלט בקבוצה אחרת בליגת העל. אם לא יצליח במשימה, הוא יישאר להיאבק על חולצת ההרכב.

בקבוצה מרוצים מאוד מקצב מכירת המנויים. עד כה נמכרו למעלה מ-1100 מנויים, כמות גדולה בהשוואה לקבוצות אחרות בליגת העל. המנכ"ל אפי צפריר צופה כי הכמות הזו תוסיף לגדול במהלך החודש, עד המחזור השלישי של הליגה, בו תארח הקבוצה לראשונה משחק ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully