וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שניים להם

24.8.2008 / 14:11

הרייז שוב ניצחו בשיקגו 3:5, ועם ההפסד של בוסטון 11:0 בטורונטו, הגדילו את היתרון ב-AL מזרח ל-5.5 משחקים. הפסד למטס

שיקגו וייט סוקס - טמפה ביי 5:3

הרייז משחקים כמו אלופים עם מנטליות של אלופים. למרות פיגור של 3:1, שנגרם משני הומרים של ג'רמיין דיי, מוליכי ה-AL מזרח חזרו עם ארבע ריצות באינינג השמיני, בהן שתיים שוברות שוויון ממחבטו של קרלוס פנייה. דן ווילר שמר על הניצחון של גרנט בלפור, וטמפה ביי רחוקה כבר 5.5 משחקים מבוסטון השניה. שבעה וארבעה לחאווייר ואסקז, שהיה מצוין עד לאינינג הזה, בהפסד.


טורונטו - בוסטון 0:11

ג'ון לסטר הוא אחד המגישים הטובים יותר של הרד סוקס, אבל הלילה לא היה לו את זה. לסטר נחבט כהוגן ונטש כבר אחרי 2.1 אינינגים עם שבע ריצות חובה, כשהרד סוקס מאבדים את הרייז וצריכים להסתכל על היאנקיז שמאחוריהם, על מינסוטה ועל הוייט סוקס. ורנון וולס חבט לשני הומרים, מרקו סקוטארו הוסיף אחד וג'סי ליץ' רשם ניצחון עם שישה וארבעה.


בולטימור - ניו יורק יאנקיז 5:3

קרל פבאנו חזר להגיש לאחר יותר מעונה וחצי של היעדרות, ועם חמישה אינינגים סולידיים זכה גם בניצחון. "זה כיף. זה מה שמשלמים לי לעשות וזה מה שאני צריך לעשות", אמר המגיש שכמעט לא הגיש בארבע העונות שבהן היה בפסים. ג'ייסון ג'יאמבי והידקי מאטסוי חבטו להומרים, מריאנו ריברה שמר וג'רמי גאת'רי ספג את ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - מינסוטה 5:7

פרנסיסקו רודריגז שמר בפעם ה-49 העונה, והאיינג'לס התאוששו מה-9:0 המביך של יום שישי. מארק טשיירה חבט להומר והוסיף שני ריביז, דארן אוליבר זכה בניצחון בעקבות יכולת חלשה של ג'ון גארלנד הפותח וניק בלקבורן היציב בדרך כלל זקף לחובתו את ההפסד. הומר לאלכסי קאסייה ממינסוטה, שאיבדה הזדמנות להגדיל את הפער במרכז משיקגו.


יתר התוצאות ב-AL:

סיאטל - אוקלנד 5:1
טקסס - קליבלנד 8:7
קנזס סיטי - דטרויט 4:0

הקרב שוב נפתח במזרח

שיקגו קאבס - וושינגטון 2:9

ריאן דמפסטר ממשיך לחיות בחלום ולא מוריד קצב. המגיש שהוסב השנה מקלוזר בחזרה לפותח רשם ניצחון מספר 15 העונה, עם 7.1 אינינגים וארבע הכשות. לפי המספרים שלו (ERA של 2.85) הוא שני רק לברנדון ווב בחטיבה. אראמיס רמירז ירה לשני הומרים שכללו שישה ריביז, אודאליס פרז רשם את ההפסד.


פילדלפיה - לוס אנג'לס דודג'רס 2:9

פאט ברל חבט להומר והשווה את שיאו האישי עם חמישה ריביז במשחק אחד, קול המלס הצטיין עם שבעה וחמישה והפיליז השיבו את הפער מהמטס למשחק וחצי. הומר לראסל מרטין, הפסד לכוכב הפופ קלייטון קרשאו בלוס אנג'לס.


מילווקי - פיטסבורג 3:6

הברוורס שמרו על מרחק 4.5 המשחקים מהקאבס, בסיוע שבעה ושלושה של ג'ף סופאן, שמירה של סלומון טורס והומר של ריאן בראון. טום גורזלאני עם ההפסד, הומר לאדם לה רוש בפיטסבורג.


אטלנטה - סט. לואיס 4:8

הקרדינלס בוודאי לא יכולים להיות מרוצים מההתפתחויות בבית המרכז, שלא מאפשרות להם לסגור את הפער. אלברט פוחולס רשם עוד ערב ממוצע של שלוש חבטות, שלושה ריביז והומר, אבל זה לא הספיק בגלל ההגשה הרעה של המחליף קייל מקלילאן, שזקף לחובתו את ההפסד באינינג השמיני. באדי קרלייל עם הניצחון, מייק גונזאלס עם השמירה.


ניו יורק מטס - יוסטון 8:3

ג'ון מיין קיווה להמשיך את המומנטום המטורף של המטס, אבל ג'ון מיין הוא לא ג'ון ויין, ולא תמיד היריות שלו מוצאות את המטרה הנכונה. לאנס ברקמן ודייויד ניוהאן חבטו להומרים, מיין ספג את כל שמונה ריצות החובה וברנדון בקי, עם שבעה וארבעה, התעלה והנחיל לו את ההפסד. הומר לבריאן שניידר בניו יורק.


אריזונה - פלורידה 1:7

יוסמיירו פטיט הגיש שישה וניטרל שישה, כריס יאנג ומיגל מונטרו חבטו להומרים והדיאמונדבקס הגדילו את היתרון בפסגת המערב לשלושה משחקים, כשהדרך לפלייאוף מתחילה להתבהר לטובה מבחינתם. הנלי רמירז עם הומר, כריס וולסטאד עם ההפסד שמרחיק את המארלינס מהמטרה.

משחקים נוספים ב-NL:

קולורדו - סינסינטי 6:7
סן פרנסיסקו - סן דייגו 3:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully