וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה הציעה לבן בסט חוזה משופר לשלוש שנים

על פי הבוררות היום, מוכנה לשלם כ-120 אלף דולר לעונה. ביום שלישי ייפגשו שוב במטרה לחתום. פרקליטו: "מתקרבים". גדיר הורד לנוער

מכבי חיפה הציעה לחלוץ עדן בן בסט חוזה משופר לשלוש שנים והוא עשוי לסכם עוד השבוע בקבוצה. חיפה הציעה לחלוץ תחילה חוזה לשלוש שנים בסכום שנע סביב 80 אלף דולר. ככל הידוע, במהלך דיון הבוררות שהתקיים היום, חיפה הודיעה כי הוא מוכנה לשלם כ-120 אלף דולר לעונה. מטעם מכבי חיפה נכחו בבוררות פרקליט המועדון, אודי שוכטוביץ' והמנכ"ל איתמר צ'יזיק. פרקליטו של החלוץ, עו"ד ניר רשף אמר: "יש התקרבות. מקווים שהכל ייפתר".

מטעם מכבי חיפה נכחו בבוררות פרקליט המועדון, אודי שוכטוביץ' והמנכ"ל איתמר צ'יזיק ובקבוצה אישרו את הידיעה ומסרו בתגובה: "לאחר דו שיח בין ראשי מכבי חיפה לבין פרקליטו של השחקן, עו"ד ניר רשף, הוחלט להיפגש שוב תוך יומיים, ביום שלישי, ולנסות לפתור את הסוגיה מבלי צורך לגשת לבוררות".

במכבי חיפה אישרו את הידיעה ומסרו בתגובה: "לאחר דו-שיח בין ראשי מכבי חיפה לבין פרקליטו של השחקן, עו"ד ניר רשף, הוחלט להיפגש שוב תוך יומיים, ביום שלישי, ולנסות לפתור את הסוגיה מבלי צורך לגשת לבוררות". ביום שלישי ישובו הצדדים להיפגש, הפעם מחוץ למוסד הבוררות, וייתכן שבן בסט יחתום על החוזה ויושאל להפועל תל אביב. אם זה לא יקרה, ייערך דיון נוסף ביום ראשון הבא.

גדיר הורד לנוער

חלוץ מכבי חיפה, מוחמד גדיר, קיבל הבוקר (ראשון) הודעה כי הוא חוזר להתאמן בקבוצת הנוער. הסיבה: בקבוצה כעסו על פרסומים לפיהם השחקן עומד לבקש לעזוב, בין היתר בשל מיעוט דקות משחק. גורם בקבוצה: "הוא עשה שרירים. ההחלטה הזאת היא, בין היתר, למען יראו וייראו".

היום בשעות הצהריים תתקיים הבוררות בין עדן בן בסט ומכבי חיפה. את חיפה ייצג עו"ד אודי שוכטוביץ', את השחקן ייצג עו"ד ניר רשף. בחיפה הציעו לשחקן לחתום על חוזה בסוף השבוע, לפני הבוררות, אבל הוא סירב בטענה שגובה החוזה נמוך מדי.

השוער ניר דוידוביץ' יהיה כשיר למשחק הליגה מול מ.ס אשדוד. השוער מצפה לקבל זימון לנבחרת לקראת המשחק מול שוויץ. אתמול, לאחר הניצחון על בני יהודה (3:1) זכו הקשר אייל גולסה והמגן רוני גפני למחמאות על יכולתם במשחק.

"המטרה היא לחזור לאירופה"

אפרופו גולסה, השחקן ייעדר במשחק הליגה הראשון משום שהוא צבר כרטיסים צהובים בעונה שעברה, במדי קבוצת הנוער של טוברוק. לאחר המשחק אתמול התקבלה החלטה שהחלוץ אוסי ראנספורד, שלא זכה לדקות רבות במשחק, ימשיך להיבחן בשורות הקבוצה.

אלישע לוי אמר בהקשר הזה: "למרות שהבקענו שלושה שערים יפים ומתוכננים, אנו עדיין מחפשים חלוץ מטרה. העונה ארוכה ואנו זקוקים לחלוץ שיכבוש עבורנו לפחות עשרה שערים בעונה. לגבי החזרתו של עומרי אפק, הוא התאמן איתנו, הוכיח שהוא מאד רוצה להישאר אצלנו ואני שמח שהוא נשאר. איתו הסגל רחב יותר ונשתמש בו. לפני פתיחת העונה, אני חוזר ואומר שאחת המטרות החשובות שלנו, להחזיר לעצמנו את אחד הכרטיסים לאירופה".

עדכון ראשון: 24.8 9:37
עדכון אחרון: 24.8 16:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully