וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית זכתה במקום השישי בגמר האולימפי

24.8.2008 / 6:33

נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית סיימה בציון כולל של 32.10 נקודות, ודורגה שישית בגמר האולימפי. פיסצקי: "היה שווה לעבור את הימים הקשים"

נבחרת ההתעמלות האמנותית הישראלית הייתה לראשונה שייצגה את המדינה בגמר אולימפי קבוצתי. זה כשלעצמו מהווה הישג אדיר לענף, בו ישראל נמצאת בין שמונה הטובות בעולם. קטיה פיסצקי, מרינה סבינקוב, ורוניקה ויטנברג, אולינה דבורניצ'נקו ורחל ויגדורצ'יק עלו הבוקר (ראשון) למזרן בבייג'ינג, ופתחו את הופעתן ההיסטורית עם תרגיל בחבל, שעבר ללא תקלות וזכה לציון של 16.05 נקודות. בתום הסיבוב הראשון, הציון דירג את ישראל במקום השביעי.

נבחרות איטליה ורוסיה הרשימו בתרגיל המשלב בין חישוקים ואלות, אך למרות שהבלארוסיות המצוינות הפילו חישוק, הן קיבלו ציון שהספיק להן למדליית ארד, כשסיימו בניקוד כולל של 34.90. במדליית הזהב זכתה נבחרת רוסיה עם ציון של 35.55 נקודות, ואת הכסף לקחו הסיניות עם 35.225 נקודות. האיטלקיות סיימו במקום הרביעי עם34.425 נקודות.

נבחרת ישראל עלתה אחרונה למזרן, כדי לבצע את התרגיל המשולב חישוקים ואלות, וזה בוצע ללא דופי. התרגיל היווה סיומת מרשימה לתחרות. הציון אותו קיבלה הנבחרת על התרגיל היה 16.05, כמו בתרגיל הראשון. הנבחרת סיימה במקום השישי בעולם, בדיוק כמו באליפות העולם האחרונה שנערכה ביוון.

המתעמלת קטיה פיסצקי: "זה היה מדהים. זו פעם שנייה שלי וזה כל כך מרגש. היה שווה לעבור את כל הימים הקשים. בכלל לא הסתכלנו על הציונים. הרגשנו מצוין עם התרגיל. מקום שישי זה מעבר לציפיות שלנו. כל ענף ההתעמלות נתן הופעה גדולה באולימפיאדה הזו".

המתעמלת רחלי ויגדורצ'יק: "גמר בשבילנו זה כמו מדליה. ההרגשה הכי נעימה היא לשמח את עם ישראל. עבדנו קשה וידענו שעם עבודה קשה נצליח. אנחנו המדינה היחידה מבין המתחרות שהגיעו לגמר בלי שופטת, כך שאם הייתה...". ומה הלאה? "עכשיו אנחנו יכולות לעשות הכל, וגם לאכול אוכל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully