וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרץ הישראלי, היילה סטאין, סיים את המרתון במקום ה-69

הרץ הישראלי לא המתיק את הטעם המר שהותירה האתלטיקה הישראלית בבייג'ינג, וסיים 69 בזמן של 2:30.07 שע'. זהב ושיא אולימפי לוואנג'ירו הקנייתי

תחת חום כבד ולחות גבוהה, יצאה הבוקר (ראשון) ריצת המרתון של אולימפיאדת בייג'ינג 2008. הריצה הוזנקה בכיכר טיאנאנמן, וכעבור 2:06.32 שעות היה זה הקנייתי סמי וואנג'ירו שחצה את קו הגמר, וניצח בריצה היוקרתית תוך שהוא קובע שיא אולימפי בדרך למדליית הזהב. במקום השני הגיע המרוקאי ג'אוואד ג'אריב בזמן של 2:07.16 שעות. הזוכה במדליית הארד הוא האתיופי טסגאייה קבדה, שעצר את השעון על 2:10.00 שעות.

הרץ הישראלי היילה סטאין, לא הצליח לשחזר את הישגו באולימפיאדת אתונה 2004, אז סיים במקום ה-20. באולימפיאדת בייג'ינג סיים סטאין במקום ה-69 מבין 99 שהחלו את הריצה, בזמן של 2:30.07 שעות. נוכח הפרשה שהפריעה לו באימוניו באתיופיה, תנאי האקלים שהיקשו וגילו המתקדם (53 נחשב לרשמי, והוא ותיק הרצים בתחרות), אפשר להבין את מקומו של סטאין, אבל בסך הכל הרץ הישראלי לא הצליח להמתיק את הטעם המר שהשאירה האתלטיקה הישראלית ב"קן הציפור".

"הייתי פצוע, הרגליים שלי היו כבדות", אמר סטאין בסיום. "שבוע לפני שהגעתי לארץ ממחנה האימונים הרגשתי שהרגליים שלי לא סוחבות אותי, אבל הרגשתי שאני חייב לבוא לכאן ולרוץ. כשאני אחזור לארץ אני אטפל בבעיה הזאת, כי אני רוצה לרוץ גם באליפות העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully