וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמבלה וגרנצ'ארוב סיכמו במכבי פ"ת

24.8.2008 / 8:41

שני שחקני גנט וסנטדרד ליאז' הבלגית יגיעו בימים הקרובים על מנת לחתום בקבוצה. משיח, עמאר ומליחי בדרך החוצה, לירן כהן מתנדנד

מכבי פתח תקוה סיכמה עם שני שחקנים ששיחקו בעונה שעברה בליגה הבלגית. מדובר בקשר סירמאנה דמבלה (1.70, 31), ששיחק בעונה שעברה בסטנדרד ליאז'. גם הבלם המקדוני הבינלאומי בובאן גרנצ'ארוב (1.93, 27) המשחק בגנט הבלגית, מועמד. השניים צפויים להגיע בימים הקרובים על מנת לחתום בקבוצה.

שחקנים בקבוצה טוענים כי ההתנהלות של הקבוצה בכל הנוגע לזעזועים בהרכב גורמת לבלבול ולמתח. כזכור, בשבוע שעבר עלו שמות חמישה שחקנים המועמדים לעזוב את הקבוצה. הראשון הוא אסמעיל עאמר, שכלל לא נכלל בסגל היום. השני הוא עומר הדר, שכבר הושאל בסוף השבוע למכבי הרצליה. השחקן השלישי הוא עידן מליחי, שכבר סיכם לעונה בקבוצה, אך שוב התגלעו חילוקי דעות והשחקן בדרך החוצה. הקשר אסי משיח גם הוא לא התלבש היום (שבת) במשחק מול מ.ס אשדוד ונראה מופתע מאוד. לגבי הקשר לירן כהן, שדווקא נטל חלק במשחק לאחר שעוזר המאמן אבי פיטוסי כלל אותו בסגל, גורם בקבוצה אמר: "יכול להיות שלירן יישאר, ויכול להיות שלא".

שחקנים בקבוצה טוענים כי הזעזוע שביצעה ההנהלה מכוון וטענו: "אנשים שלא קשורים לצוות המקצועי התערבו בקביעת ההרכב. הם רוצים לעורר זעזוע". מחר צפוי המאמן החדש, גיא עזורי, להתחיל את עבודתו בקבוצה. עזורי ייפגש עם ההנהלה ויתאם ציפיות. הצדדים יחליטו יחד מי יהיו השחקנים שיעזבו. בשלב זה, עוזר המאמן אבי פיטוסי יישאר. פיטוסי לא הרבה לדבר לאחר הפסד הקבוצה הערב, 1:2 למ.ס אשדוד.

הקשר הצרפתי, סבסטיאן פיוסלה, שנבחן במשחק, ישוחרר כנראה מהקבוצה. בן ארצו, הבלם אמייה לאבי הציג יכולת סבירה, אך לא נראה שיוחתם. בקבוצה היו מרוצים מיכולתו של המגן הצעיר, חגי גולדנברג. שחקנים בקבוצה: "הוא יותר טוב מעאמר".

עדכון אחרון: 24.8.08, 8:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully