וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר: "איבדנו את כוח ההרתעה"

אסף שקד

23.8.2008 / 23:18

שחקני בית"ר ירושלים ירדו שפופים לחדר ההלבשה לאחר ההפסד 1:0 בנתניה. שחקן: "אם נגיע ככה לפתיחת העונה מצבנו לא טוב". השחקנים מחכים ללואיס פרננדז: "רק הוא יכול לעשות את השינוי"

יותם רונן

תקציר המשחק באדיבות 5+ לייב

שבועיים וחצי עברו מאז חרפת קרקוב ובבית"ר ירושלים, כך עושה הרושם, שום דבר לא השתנה. הערב (שבת) הגיעה הקבוצה למשחק במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו מול מכבי נתניה, משחק בו המשיכו שחקניו של שום להציג את אותה יכולת חלשה שאפיינה את הקבוצה במשחק בפולין, ובמשחק לפני שבועיים מול מכבי חיפה. נתניה ניצחה 0:1 בסיום.

מחכים ללואיס פרננדז

שריקת הסיום שלחה את השחקנים של בית"ר לחדרי ההלבשה כשהם שפופים וחסרי אונים, "נקלענו למצב שלא חלמנו שנגיע אליו", אמר אחד השחקנים הבכירים מיד לאחר סיום המשחק, "אין לנו כבר ביטחון על המגרש, אנחנו נראים רע מאוד, ואם נגיע ככה לפתיחת הליגה מצבנו לא טוב. יש עלינו לחץ אדיר ואנחנו חייבים שינוי גדול בשביל להתעורר מהמצב שאליו נקלענו".

בקבוצה מודעים לעובדה שצירופו של לואיס פרננדז עשוי להעיר את הקבוצה, ולגרום לה להגיע מוכנה לפתיחת הליגה. הצרפתי שכבר ביצע בעבר שינויים גדולים בקבוצה, ובנה תחתיו את אחת הקבוצות הטובות שהיו לבית"ר בשנים האחרונות, נותן תקווה עצומה אצל השחקנים. "פרננדז הוא התקווה היחידה שלנו", אמר שחקן אחר בקבוצה, "אנחנו נראים רע מאוד ורק דמות כמו לואיס יכולה לעשות את השינוי, ולהחזיר אותנו למסלול הניצחונות. מאז המשחק בפולין משהו רע מאוד עובר על הקבוצה, כולנו כקבוצה איבדנו את כל הביטחון, אפילו פס פשוט קשה לנו לבצע. אנחנו חייבים זעזוע גדול ורק פרננדז יכול לעשות את זה".

הצרפתי, שעד כה לא נוהל מולו מו"מ רשמי, צפוי לנחות ביום חמישי בישראל ולהיכנס למגעים מול ראשי בית"ר ירושלים. כפי שפורסם כבר לפני שלושה שבועות, ידרוש פרננדז חוזה לשלוש עונות, בנוסף לתקציב שיאפשר לו להעמיד קבוצה ברמה הגבוהה ביותר. בבית"ר מודעים לעובדה שהדרישות של הצרפתי, לאור הקיצוצים בעונה הבאה, יגרמו למו"מ להפוך ללא קל.

דוד אמסלם אמר בסיום משחק ההפסד בנתניה: "היו קטעים שהיינו די בסדר, אנחנו מתחילים את העונה לא כמו שאנחנו רגילים. אנחנו מקבלים גול בהתחלה וזה מוריד את הביטחון לשחקנים. נעשה את הכל כדי לחזור לעניינים כי אנחנו צריכים מהר מאוד להיכנס לכושר, כל שחקן יודע את זה, וכל שחקן צריך לתת יותר מעצמו באימונים ובמשחקים וככה נצא מזה. הטראומה מקרקוב צריכה לעבור, זה לא צריך לקרות לשחקנים מנוסים, אנחנו כקבוצה יותר טובים מהמון קבוצות ואנחנו צריכים להציג יכולת יותר טובה. זה דבר טבעי שקבוצות מדברות על אליפות כשהן רואות את בית"ר ככה, אבל נוכיח לכולם שאנחנו קבוצה טובה ונעשה את זה גם השנה".

הניצחון של נתניה הערב נתן המון תקווה ליתר הקבוצות בליגה הטוענות לכתר האליפות. "הערב איבדנו את כוח ההתרעה שלנו", אמרו בבית"ר מיד בסיום המשחק, "אנחנו כבר לא אותה קבוצה מפחידה שהיינו בעונה שעברה, האליפות העונה לא תהיה בטוחה אם נמשיך להיראות כמו שאנחנו נראים".

ביום שלישי תקיים בית"ר את המשחק האחרון לפני פתיחת הליגה בשבוע הבא, במסגרת משחק השלמה של המחזור השני בגביע הטוטו מול בני יהודה, שהפסידה גם היא הערב 3:1 למכבי חיפה.

מתיאוס: "צריכים לשחק טוב יותר"

מנגד, במכבי נתניה נרשמו הרבה מאוד חיוכים בעקבות הניצחון הראשון בעידן לותר מתיאוס. "מזל טוב לקבוצה. עבדנו חזק מאוד בשבועות האחרונים. זה אימון טוב לקראת המשחק ביום חמישי. הניצחון על בית"ר לא אומר כלום. אנחנו צריכים לעבוד כל יום חזק מאוד כדי להשתפר. היום שיחקנו טוב אבל שכחנו להבקיע את השער השני. היינו צריכים לסיים את המשחק קודם לכן. זו היתה תצוגה טובה אבל אנחנו יכולים לשחק טוב יותר".

הגרמני הוסיף: "כל משחק הוא חשוב. אני אוהב לנצח כל משחק. השחקנים מבינים אותי יותר טוב בכל יום שעובר". לקראת הגומלין מול צ'רנו מורה וארנה בגביע אופ"א ביום חמישי אמר המאמן: "היינו יותר טובים מוארנה אבל אנחנו צריכים לעבוד חזק מאוד כקבוצה כדי לעבור אותם בבולגריה".

הקפטן, לירן שטראובר הוסיף: "ידענו שמתישהו זה יבוא, אל תשכח שאנחנו אחרי כמה שבועות של אימונים. צריך לתת לזה זמן, אנחנו מתרגלים להרבה דברים. אי אפשר להקל ראש בבית"ר, זה גם גביע הטוטו, אבל אני חושב שהליגה תהיה מאוד קשה השנה. זה לא סוד שהמטרה שלנו היא ללכת עד הסוף, ולקחת אליפות, זו המטרה שלנו. אנחנו צריכים לעשות את זה, לא לדבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully