וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: אסיין קוואקו בדרך החוצה

יצחק סולומון

23.8.2008 / 21:06

הקשר הגנאי שהוחתם לפני הגעתו של פרדי דוד, המשיך לאכזב את ועשוי לשמוע על שחרורו. מאיר כהן: "כבר שכחתי מתי ספגתי רביעייה"

הקשר הגנאי של בני סכנין, אסיין קוואקו, עשוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים. קוואקו קיבל היום (שבת) הזדמנות לפתוח בהרכב, אבל גילה יכולת ירודה במשחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב, וזה אמור להביא לסיום דרכו בקבוצה. קוואקו, שחקן העונה בגאנה ב- 2006, הגיע לסכנין בסיום העונה שעברה, ערך מספר אימונים תחת הדרכתו של אלישע לוי, והוחתם מבלי שהמאמן פרדי דוד צפה בו.

גורם בסכנין הסביר: "פרדי נתן לו צ'אנס ועוד צ'אנס, נתן לו להתאקלם, להחלים מהפציעות הרבות מהן סבל, אבל הבחור מאכזב בגדול. ציפינו ממנו להמון, קיבלנו עליו המלצות חמות, אבל זה לא זה".

כזכור, אסיין הגיע לקבוצה בהמלצתו של מאמנו בקבוצת הארטס אופ אוק הגנאית, אייל לחמן. גם שני החלוצים שנבחנו היום, דרקו דרינאש ואדם, ישוחררו ככל הנראה. שניהם הגיעו למחנה האימונים של הקבוצה ברומניה, וחזרו עם הקבוצה ארצה. בימים הקרובים הם יחזרו לארצותיהם. בקבוצה כועסים על המגן, מוסא שעבאן, שהורחק מייד לאחר שנכנס, והותיר את חבריו עם עשרה שחקנים. "זו חוסר אחריות. עם 11 שחקנים זה לא היה נגמר בתבוסה", אמרו בסכנין.

בהיעדר מגינים נאלץ הקשר חאלד חלאילה לשחק כמגן ימני. חלאילה נאלץ לעזוב לאחר שנפצע, ובסכנין מקווים כי פציעתו קלה. עלי עותמן, המגן הימני שנעדר היום עקב פציעה, אמור לחזור לאימונים בשבוע הבא. פציעתו של המגן השמאלי, בסאם גנאים, חמורה יותר, ובקבוצה חוששים שלא יהיה כשיר למשחק פתיחת העונה, בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים.

הקפטן מאיר כהן סיכם: "לחטוף ארבעה שערים זה בכלל לא נעים, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. כבר שכחתי מתי ספגתי ארבעה שערים במשחק. זה לא נעים, אבל אולי זה ייתן לנו סטירת לחי ויעיר אותנו לקראת בית"ר. במחצית הראשונה לא נפלנו מהפועל, במחצית השנייה היינו עם שחקן פחות וזה גמר אותנו.

"כמו שלא חגגנו אחרי הניצחון על קריית שמונה, כך לא נתאבל עכשיו. אני מאמין שלליגה נגיע עם רמת מוכנות גבוהה יותר. שם זה כבר יהיה סיפור אחר. אני לא מציע לאף אחד להספיד את בני סכנין אחרי הפסד בגביע הטוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully