וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בין דואני לגוטמן

קרן שמש

23.8.2008 / 19:44

מאמן האדומים ביקש מהבלם להכנס במהלך המחצית השנייה מול סכנין, אך זה הגיב בזלזול ונשלח לחדר ההלבשה. דה סילבה ייבדק

תקרית לא נעימה התקיימה הערב (שבת) על ספסל הפועל תל אביב במהלך ניצחונה של הקבוצה, 0:4 על בני סכנין במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו. דגלאס דה סילבה, שתופקד כבלם עם פתיחת המחצית השנייה, נפצע אחרי תיקול פרוע של מוסא שעבאן (שהורחק בעקבות העבירה) ונאלץ לעזוב את המגרש.

מאמן הקבוצה, אלי גוטמן פנה לרמי דואני וביקש ממנו לעלות למגרש, אבל השחקן השיב בצורה שנראתה לגוטמן כמזלזלת. המאמן כעס ושלח את הבלם לחדר הלבשה כשהוא אומר, "אתה לא תעשה לי פרצופים, לך מפה". דואני קם כשהוא עצבני ועזב לחדר ההלבשה.

דואני כעס על המאמן בשל החילוף אותו ביצע במחצית שכלל את הוצאתו של וואליד באדיר והכנסתו של שי אבוטבול, כמעט לא התאמן השבוע מפני שלא חש בטוב. בעקבות החילוף, כאמור תופקד דה סילבה כבלם ודואני, שקיווה לפתוח במחצית, נשאר על הספסל ונפגע מההחלטה.

כזכור, דואני ביקש לצבור יותר דקות משחק מאשר בעונה הקודמת ומאמן האדומים הבטיח לתת לצעיר הזדמנות, אבל כעת נראה כי לדואני נגמרה הסבלנות. גוטמן התייחס למקרה ואמר אחרי המשחק: "הפועל תל אביב הוא מקום מכובד שיידע איך לטפל במקרה, כל מי שנמצא פה צריך לכבד את המועדון". דה סילבה הפצוע צפוי לעבור בדיקות עוד היום על מנת להעריך את חומרת פציעתו.

גוטמן: "הפנים לוויבודינה"

בסיום המשחק מול סכנין אמר שי אבוטבול לאתר הרשמי: "זה משחק הכנה טוב ליום חמישי שזה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, מי שלא מאמין שאפשר לעשות את זה, עדיף שלא יגיע".

כובש השער הראשון גילי ורמוט הוסיף: "אני שמח שניצחנו, שמח שבישלתי והבקעתי. זה חשוב לנו לביטחון לקראת יום חמישי. ההרחקה עזרה לנו ונראינו טוב במחצית השנייה. לא ציפיתי לחזור כל כך מהר להרכב ולכושר טוב, אבל מאוד קל לחזור למועדון כמו הפועל ואחרי שני אימונים כבר הרגשתי כאילו לא עזבתי".

אלי גוטמן אמר: "לא היינו יציבים בפתיחת המשחק ונתנו לסכנין לשלוט והם השיגו מספר קרנות עקב כך, אבל אחרי שהבקענו את שני השערים הראשונים והורחק להם שחקן, שלטנו במשחק ושיחקנו נכון. אנחנו עם הפנים ליום חמישי בגביע אופ"א נגד וויבודינה, קבוצה לא קלה שניצחה במחזור הפתיחה את הכוכב האדום בלגרד.

"נצטרך להיות במיטבנו על מנת לעבור ולהיות מוכנים. ביחד עם הקהל שלנו בבלומפילד, ואני מקווה שיגיע קהל רב לתמוך בקבוצה, נצטרך לגלות יכולת טובה. אני רק מקווה שדגלאס יהיה כשיר כי הוא חשוב מאוד למערך".

גוטמן גם התייחס לכובשים היום: "יבואה היה מאוד סטטי במחצית הראשונה והערתי לו במחצית. ביקשתי ממנו להיות יותר מעורב ונייד וזה עבד. לגילי ורמוט יש יכולות מוכחות ואני שמח שהוא איתנו. אני דורש ממנו הרבה במהלך המשחקים ולא סתם השקיעו הרבה מאמצים להחזיר אותו אלינו".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully