וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלתה לה את הרף

ולאסיץ' הגיעה כפייבוריטית בקפיצה לגובה, אך לא יכלה לפייטרית הלבאוט. ארה"ב נועלת תצוגה גרועה באתלטיקה, וסטאין נותר התקווה היחידה

1. כשבלנקה ולאסיץ' כשלה בנסיונה השלישי לעבור גובה של 2.07 מטרים, טיה הלבאוט הורידה את האימונית במטרה להמשיך להתחרות. רק אחרי כעשרים שניות היא הבינה – "אני האלופה האולימפית", שידרה בדיליי של סיני שמנסה לדבר אנגלית. היא הסתכלה ליציע הקרוב, ראתה את המשפחה מתחילה לחגוג ולבכות, וביקשה את דגל בלגיה. לרגע היא שוב התבלבלה כשראתה את בלנקה ולאסיץ' מבקשת את הדגל הקרואטי. אחרי הכל, היה ברור לכולם שהקרואטית תזכה בזהב ואולי תשבור שיא עולם. אבל ולאסיץ' ידעה שהיה לה קרב מול אחת הפייטריות הגדולות בעולם האתלטיקה היום. זו לא הפעם הראשונה שהלבאוט עושה את זה – מנצחת עם שיא אישי ולאומי בזכות פחות פסילות. היא עשתה את זה גם באליפות אירופה לפני שנתיים בגטבורג, כשגברה על ברגקוויסט, סלסרנקו ואותה ולאסיץ'. אז הקופצת לגובה שנחשבת לטובה בעולם יכולה להתנחם בהפסד כזה, וזה בדיוק מה שהיא עשתה. לא קיבלנו שיא עולם, אבל בכל אופן זכינו לראות שתי קפיצות של 2.05 מטרים בתחרות לנשים, קשה לזכור מתי זה קרה בפעם האחרונה, אם בכלל.

אחת ההופעות הכי גרועות של ארה"ב

2. ארצות הברית יכלה להציל את הכבוד שלה עם שיא עולם בריצת השליחים ל-400X4 לגברים. עם שני רצים שיכולים לרדת מ-44 שניות בכל יום נתון זה היה אפשרי, אבל נראה ששוב היה זה ג'רמי וורינר, שהיה איטי מדי עבור המשימה. בכל אופן, הגברים של ארצות הברית הסתפקו בשיא אולימפי, אבל נבחרת האתלטיקה האמריקאית חייבת להודות דווקא לשליחות, שעקפו את רוסיה במטרים האחרונים של הריצה המקבילה לנשים וניצחו. אם הרוסיות היו מנצחות, נבחרת האתלטיקה שלהן הייתה עוקפת את ארצות הברית בטבלת המדליות של תחרויות האתלטיקה, בהנחה ששתי המדינות לא ישיגו מדליות בריצת המרתון. ארצות הברית סיימה עם שבע מדליות זהב, רוסיה שש. ללא ספק אחת ההופעות הגרועות של האמריקאים – מזל שלא שכחו לרוץ שם 400 מטר.

תורקילדסן - אלוף אמיתי

3. אנדראס תורקילדסן הפך לאחד הכוכבים הגדולים של תחרויות האתלטיקה במשחקים האולימפיים, בזכות ההופעה המרשימה שלו בגמר הטלת הכידון לגברים. יש כמה מטילים בעולם ובמיוחד טרו פיטקמאקי הפיני, שיכולים לנצח אותו בכל יום נתון וזה קורה הרבה בגולדן ליג. מצד שני, תורקילדסן מוכיח את עצמו שוב ושוב כמטיל הכידון הטכני הטוב בעולם, ובאחד המקצועות הכי טכניים שקיימים באתלטיקה, זה מה שהופך אותו להכי טוב בעולם. עם ממוצע של יותר מ-85 מטר בשש הטלות, הנורבגי הצליח בסופו של דבר להוציא מעצמו גם הטלה של 90 מטר, ולעשות צחוק משאר המתחרים – אלוף אמיתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

התקווה האחרונה הישראלית - סטאין

4. ביום ראשון ינעלו תחרויות האתלטיקה עם ריצת המרתון לגברים, שתוזנק ב-7:30 בבוקר מכיכר טיאנאנמן. אחרי הופעה כל כך מביכה של הנבחרת הישראלית בבייג'ינג, היילה סטאין נותר התקווה האחרונה של איגוד האתלטיקה הישראלי. רץ בן 47 או 55, שבחודש שעבר עוד היה כלוא באתיופיה, ועליו אנחנו בונים. אין שום סיבה שככה תיראה האתלטיקה הישראלית, אם מדינות כמו ליטא, לטביה וסלובניה יצאו מהאצטדיון האולימפי עם מדליות. אני לא מדבר על מדינות שלקחו מהגרים, וגם לא על כאלה עם כוכבים גדולים. בסך הכול, שלוש מדינות ברמה שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully