וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה מופלאה

23.8.2008 / 11:44

הקאבס הובילו בבית 0:4, אבל נכנעו לווילי האריס והנשיונאלס, שעם מהפך מדהים ניצחו 5:13. טמפה ביי עם המאזן הטוב ביותר בליגה

שיקגו קאבס - וושינגטון 13:5

רק ביום חמישי קצרו הנשיונאלס ניצחון ראשון אחרי 12 משחקים, ובגיחה לריגלי פילד הם אמורים היו להיות טרף קל לקאביז. כששיקגו עלתה ליתרון 0:4 ונכנסה אתו לאינינג השישי זה אכן נראה כך, אבל אז הגיע הפיאסקו הגדול של ג'ייסון מארקי וחבר מרעיו. מארקי הרשה ארבע משש הריצות שספגה שיקגו באינינג, הנשיונאלס המשיכו לעוד שבע ריצות וסגרו יום גדול. ווילי האריס חבט לגראנד סלאם, הוסיף עוד הומר ובסך הכל סגר משחק קריירה של שני הומרים ושישה ריביז. רוני בליארד הוסיף הומר, ג'ון לנאן זכה בניצחון. דרק לי ומארק דה רוסה עם הומרים לשיקגו, ניל קוטס עם ההפסד בגלל הגראנד סלאם שנתן להאריס.


אריזונה - פלורידה 5:4

המארלינס מודעים לכך שהשעיטה של המטס וההתאוששות של פילדלפיה מרחיקות אותם מהפלייאוף. רנדי ג'ונסון ניפנף 13 חובטים בשבעה אינינגים של עבודה, והביא את הנחשים ליתרון 3:4 באינינג השמיני. אלא שמחליפו, ג'ון ראוש, לא עשה עבודה טובה מדי, כשהומר של קודי רוס וחבטת הקרבה של ווס הלמס עזרו לפלורידה להפוך את הפיגור לניצחון. ארתור רודס ניצח וקווין גרג שמר, ראוש עם ההפסד.


מילווקי - פיטסבורג 4:10

אצל הברוורס המצב הוא בדרך כלל יציב: כשהקאבס מנצחים הם מפסידים ולהפך. ג'יי ג'יי הארדי ומייק קמרון חבטו להומרים, וסייעו לדייב בוש לנצח ולצמק את הפער משיקגו ל-4.5 משחקים. ברנדון מוס עם הומר לפייראטס, הפסד לזאק דיוק.


סט. לואיס - אטלנטה 3:18

עד כמה שזה נשמע מוזר, אף אחת מהריצות של הקרדינלס בסלאג-פסט הזה לא נרשמה בהומראן. אדם ויינרייט חזר להגיש אחרי חודשים וחצי, ורשם שישה אינינגים סולידיים כשהוא מגובה בעבודת התקפה יפה של ידאייר מולינה וסזאר איסטוריס, עם ארבע חבטות כל אחד. באטלנטה: הומר לגרג נורטון, הפסד לצ'רלי מורטון והנה בא לנו אכבר חרוז.


פילדלפיה - לוס אנג'לס דודג'רס 1:8

גרג מדוקס קיבל מקלחת צוננת במשחק החזרה שלו לדודג'רס, כשחטף שבע ריצות חובה, בהן הומרים של ריאן הווארד וכריס קוסט. צ'ייז אטלי, שנמצא בדעיכה גדולה בחצי השני של העונה, ירה להומר ה-31 שלו, קייל קנדריק זכה בניצחון. הומר לאנדרה אית'ייר בלוס אנג'לס.


ניו יורק מטס - יוסטון 0:3

המטס ממשיכים בשלהם, כשדואל ענק בין יוהאן סנטנה לרוי אוסוולט העניק לסנטנה ניצחון מספר 12 העונה, לאחר שבעה וחמישה מצויינים. אוסוולט גמא משחק מלא של שמונה ושישה, אבל הרשה הומר בן שתי ריצות לבריאן שניידר. לואיס אייאלה עם השמירה.


יתר התוצאות ב-NL:

סן פרנסיסקו - סן דייגו 0:5
קולורדו - סינסינטי 8:5

שוב תהפוכות במרכז

לוס אנג'לס איינג'לס - מינסוטה 9:0

ההידרדרות של האיינג'לס נמשכת, בעוד הטווינס פורחים ועולים למקום הראשון בבית המרכז בעקבות ההפסד של הוייט סוקס. גלן פרקינס הגיש שמונה אינינגים טובים, דנארד ספאן ודלמון יאנג חבטו להומרים וביחד שמו שבעה ריביז על הלוח ומינסוטה פתחה מסע משחקי חוץ קשה עם שני ניצחונות. 5.1 אינינגים והפסד לג'ו סונדרס.


שיקגו וייט סוקס - טמפה ביי 9:4

הרייז ממשיכים לקבוע עובדות ולסמן מטרות, ולו הייתה העונה מסתיימת היום, הם היו מארחים כל הדרך לוורלד סירייס. רוקו באלדלי חבט להומר ראשון מזה שנה, בן זובריסט וקרלוס פנייה הוסיפו הומרים משלהם ולטמפה ביי יש את המאזן הטוב ביותר בליגה היום - 49:78. אדווין ג'קסון זכה בניצחון, ג'ון דאנקס רשם את ההפסד. הומרים של אלכסי רמירז וניק סווישר לא הספיקו לשיקגו, שאיבדה את ההובלה למינסוטה בבית המרכז.


טורונטו - בוסטון 8:4

לאחר המיני סוויפ שחטפו בפנוויי, הרד סוקס הגיעו לרוג'רס סנטר וסייעו לפול בירד לרשום ניצחון ראשון במדיהם. לא שהוא הבריק (שישה אינינגים וארבע ריצות חובה), אבל ההתקפה הספיקה, כשדסטין פדרויה וג'ייסון וריטק הלוהט הולכים רחוק. שון מרקום, שניצח את בוסטון ביום ראשון, עם ההפסד.


בולטימור - ניו יורק יאנקיז 9:4

קודי רנסום, קסאווייר ניידי, רובינסון קאנו וחוזה מולינה חבטו להומרים בניו יורק, שנזקקה להתעוררות התקפית מאוחרת ושמה חמש ריצות על הלוח באינינג השמיני והתשיעי. חוזה וראס עם הניצחון, מריאנו ריברה עם השמירה וג'יימי ווקר עם ההפסד. הומר לרמון הרננדז בבולטימור.


משחקים נוספים ב-AL:

קנזס סיטי - דטרויט 4:3
טקסס - קליבלנד 7:5
סיאטל - אוקלנד 5:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully