וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלסניקוב סוגר מעגל בבית"ר

אסף שקד

22.8.2008 / 22:14

שחקן העבר של המועדון יחליף את גיא עזורי, כמאמן הנוער. טלסניקוב: "הבטחתי לעצמי להעביר את רוח הלחימה והנשמה שקיבלתי"

סגירת מעגל בבית"ר ירושלים: שחקן העבר ז'אן טלסניקוב, שכיכב בקבוצה בשנות ה-90', מונה הבוקר (שישי) למאמן קבוצת הנוער של המועדון, במקומו של גיא עזורי, שחתם ביום חמישי במכבי פתח תקווה.

טלסניקוב, שגדל באשדוד, הגיע לבית"ר באמצע שנות ה-90' והפך במהרה לאהוב הקהל בטדי. הקשר האחורי שגם ערך הופעות בנבחרת, סומן על ידי האוהדים כשחקן ה'נשמה' של המועדון וזכה לכמות אדירה של אהבה. הרומן עם בית"ר נגמר בשנת 2002, אז חזר לקבוצת האם שלו באשדוד. משם נדד טלסניקוב ליריבה העירונית, הפועל ירושלים, וזאת עקב געגועים לעיר הבירה. בכל הזדמנות הצהיר הקשר על אהבתו לבית"ר והגעגועים לקבוצה.

בתחילת העונה שעברה, וכחודשיים בלבד לאחר שהודיע על פרישה ממשחק פעיל, הצטרף למחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ומונה למאמן אישי שעבד עם שחקנים מכל המחלקה. חיש מהר הפך טלסניקוב לאחד האנשים האהובים במערכת וזכה להמון אהבה גם ממאמן הנוער גיא עזורי שציוות אותו אליו. בתחילת העונה הנוכחית קודם טלסניקוב לעוזר מאמן קבוצת הנוער, וזאת לאחר שהעוזר עד אותה עת, סמי מלכה, ירד לאמן את קבוצת נערים א'. זאת משום שבנו, השחקן המוכשר עדן מלכה, עלה לגיל הנוער ובקבוצה העדיפו לעשות את ההפרדה בין האב לבנו. המהלך כאמור סלל לטלסניקוב את הדרך לעמדת עוזר המאמן של גיא עזורי.

האוהדים לעזורי: "תקבל תמיכה כמו אוחנה"

הדיבורים על כך שטלסניקוב יהפוך למאמן הראשי של הקבוצה החלו כבר לפני כשבועיים, אז הוזכר עזורי כמועמד לשמש מאמן הקבוצה הבוגרת תחת לואיס פרננדז. בסופו של דבר לא יצא המהלך לפועל, אך עזורי קיבל הצעה ממכבי פתח תקווה לאחר ההתפטרות המפתיעה של ניצן שירזי, והצדדים סגרו במהירות את הפרטים ביניהם.

לעזורי היה חסר רק את האישור מהיו"ר אלי ארזי, אך החברות הטובה בין השניים לא מנעה זאת ועזורי קיבל את ברכת דרכו מהמועדון. במהלך היממה האחרונה קיבל עזורי מאות טלפונים מאוהדי בית"ר שבירכו אותו ואיחלו לו בהצלחה, "כמו שאלי אוחנה קיבל בשנים הראשונות שלו מחוץ לבית"ר תמיכה במשחקים שלו, ככה תקבל גם אתה", נאמר לו מהאוהדים.

הבוקר כאמור החליטו במחלקת הנוער של בית"ר להקפיץ את טלסניקוב שלב נוסף לעמדת מאמן הנוער של המועדון, תפקיד אליו לא חשב טלסניקוב שיגיע כל כך מהר. עזורי מאוד רוצה את טלסניקוב כעוזר מאמן במכבי פתח תקווה, אך לא נראה כי בית"ר תסכים למהלך.

טלסניקוב: "סגירת מעגל עבורי"

"טלסניקוב הוא סמל של גאווה ולחימה עבור בית"ר", הסבירו היום את מינויו של טלסניקוב. "הוא היה שחקן עם מחויבות אדירה וזה גם מה שהוא מנחיל לשחקנים איתם עבד בשנה האחרונה. התפקיד הזה ראוי לו מאוד וזהו עוד מהלך בו שחקני עבר מתחברים בחזרה למועדון". הפרטים הרשמיים מול טלסניקוב טרם סוכמו והוא צריך להיפגש עם מנכ"ל הקבוצה איציק קורנפיין על מנת לסכם את כל התנאים באופן סופי, אך לא נראה כי יהיו בעיות בנושא.

"זה סגירת מעגל עבורי", אמר טלסניקוב. "אמנם זה עדיין לא רשמי, אבל קיבלתי מלא טלפונים שבירכו אותי על המינוי וזה מרגש אותי מאוד. מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהב את המועדון הזה. בית"ר ירושלים זה חלק גדול מאוד בחיים שלי וכשפרשתי, הבטחתי לעצמי לנסות ולהעביר לילדים האלה את רוח הלחימה והנשמה שקיבלתי כשהייתי שחקן במועדון. זהו יום מרגש מאוד עבורי ואני גאה להיות חלק מהמועדון המפואר הזה שנקרא בית"ר ירושלים".

את העונה יפתח טלסניקוב כבר ביום שבת במשחק החוץ מול הפועל באר שבע. לצערו של המאמן הצעיר, סגל מצומצם מאוד יעמוד לרשותו לאחר שמספר גדול של שחקנים (בעיקר שחקני רכש) טרם עברו בבקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully