וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בית"ר ירושלים: דרוש ניצחון, דחוף

האלופה וסגניתה ייפגשו בגביע הטוטו. טזאמטה ייעדר בנתניה, מרין ושחקני הנבחרת ישובו להרכב. בירושלים: סגל חסר ליצחק שום

משחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים שייערך מחר (שבת, 20:45, חמש פלוס לייב), יפגיש את האלופה וסגניתה, שעדיין לא ניצחו בבית א' של המפעל, ולא מיטיבות לשחק עד כה בטרום העונה. שתי הקבוצות יחפשו ניצחון, שדחוף להן להרגעת כללית של המערכת.

בנתניה מתברר כי תיירי טזאמטה, שיהיה כשיר למשחק מול צ'רנו וארנה ביום חמישי, לא ייכלל בסגל. חברו להתקפה, פרנסיס קיויו, יפתח בהרכב למרות שהוא צפוי לקבל הודעת שחרור לאחר משחק הגומלין בבולגריה. לצדו יפתח החלוץ סאמד אוודו אוקוצ'ה. שלושת שחקני הנבחרת: לירן שטראובר, קלימי סבן ודדי בן דיין, לא נטלו חלק באימון אתמול אבל צפויים לפתוח בהרכב.

אם לא יקרה משהו יוצא דופן, גם הבלם לואיס מרין יפתח בהרכב, למרות שסבל מפציעה במהלך השבועיים האחרונים. החלוץ איתי שכטר, שלא יהיה בסגל, ייצא ביום ראשון לבדיקות רפואיות בגרמניה. בקבוצה, אגב, הביעו אכזבה מכך שפרנסמן ביוואן לא שותף במשחק בו סיימה נבחרתו, דרום אפריקה, בתיקו 2:2 מול אוסטרליה. משחק הידידות נערך ביום רביעי בלונדון.

המועדון הודיע כי הוא מבקש מהציבור לא להגיע למשחק של קבוצת הנוער מחר מול הפועל חיפה, משום שהמשחק ייערך ללא קהל. נתניה ספגה בעונה שעברה את העונש לאחר משחק רבע גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה. המועדון נמצא במשא ומתן מתקדם עם חברת "רטרו שיק", יבואנית מוצרי ריהוט, לאימוץ הקבוצה.

הקשר אלן מסודי, שעדיין לא מצא קבוצה שתקלוט אותו, עשוי לבקש לחזור לאימוני מכבי נתניה, עד אשר ימצאו לו קבוצה אחרת. מסודי מתאמן בינתיים בחדר הכושר. אם נתניה תסרב, מסודי ישלח מכתב המודיע לקבוצה כי עליה לשלם לו את שכרו השנתי. בינתיים, השחקן בודק אופציות בחו"ל.

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, בוון פרנסמן, לואיס מרין, זאב חיימוביץ', דדי בן דיין, דלה ימפולסקי (ברוך דגו), רביד גזל, שליו מנשה, פרנסיס קיויו, אוקוצ'ה

הרכב חסר ליצחק שום

שבוע לפני פתיחת הליגה, בית"ר ירושלים תצא למשחק חוץ אצל סגניתה מכבי נתניה במסגרת בית א' של גביע הטוטו. בקבוצה כבר שכחו את התבוסה הצורמת לקרקוב ומסתכלים קדימה עם הפנים לעבר הליגה, כשניצחון בקופסא יוכל להחזיר את המוראל האבוד לשחקניו של יצחק שום.

לא פחות מחמישה שחקנים יעדרו מהמשחק. שמעון גרשון ואבירם ברוכיאן יחמיצו את המשחק בגלל פציעות. גרשון אומנם חזר השבוע להתאמן, אך בימים האחרונים חש כאבים ובקבוצה העדיפו שלא לקחת עימו סיכון ולא לכלול אותו בסגל. ברוכיאן נפצע במהלך משחק הנבחרת מול פינלנד וגם הוא יזכה למנוחה.
שלושת השחקנים האחרים – עידן ורד, משה אוחיון וברק יצחקי, יעדרו משחק שני ברציפות עקב העבודה שטרם עברו בבקרה התקציבית. השלושה יצפו במשחק מהיציע בדיוק כפי שעשו במשחק הקודם מול מכבי חיפה בגביע הטוטו.

שמוליק קוזוקין, שפתח בהרכב הנבחרת וערך הופעת בכורה בשורותיה , יפתח גם השבת בהרכב, אך הפעם יתפקד כקשר אחורי לאור המחסור בשחקני קישור. דרק בואטנג, שנעדר מהמשחק האחרון מול מכבי חיפה, יחזור להרכב, כשאת חוליית הקישור ישלימו מיכאל זנדברג ועידן טל. החוד של בית"ר יורכב מעמית בן שושן וסבסטיאן אבראו, שנחת לפנות בוקר בישראל לאחר שהיה שותף בניצחון נבחרתו 1:3 על יפן, ואף כבש את השער השלישי. טוטו תמוז, שנפצע בשבוע שעבר, חזר רק באמצע השבוע לאימונים מלאים והוא יפתח על הספסל.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, שמואל קוזוקין, דרק בואטנג, עידן טל, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, סבסטיאן אבראו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully