וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל ת"א: מי תישאר בלתי מנוצחת?

קרן שמש ויצחק סולומון

22.8.2008 / 14:11

שתי מוליכות בית ג' של גביע הטוטו ייפגשו בקרית אליעזר ללא קהל. אבוטבול החולה ייעדר, אנטבי יקבל מנוחה. סכנין ללא עותמאן וגנאים

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון מסכם לקראת המפגש מול בני סכנין, שיתקיים מחר (17:00, שידור חי בחמש פלוס) באצטדיון קריית אליעזר, וישוחק ללא קהל, זאת עקב עונש העומד נגד בני סכנין מהעונה הקודמת בגין קריאות גזעניות במשחק נגד מ.ס אשדוד. המשחק, במסגרת המחזור השלישי של בית ג', יפגיש את שתי מוליכות הבית.

לפני האימון ערך המאמן אלי גוטמן אסיפה טקטית לשחקניו והסביר כיצד הוא מצפה מהם להניע את הכדור. מיד לאחר מכן יצאו השחקנים אל מגרש האימונים. בזמן המשחקון הפנימי, טעויות של שחקני ההתקפה, שלא לחצו על הבלמים כמצופה, גרמו לגוטמן לצאת משלוות נפשו. "זהו חוסר הבנה מוחלט, אתם לא נמצאים איפה שצריך לעמוד, ולא לוחצים כמו שצריך, מה הבעיה? אני רוצה לראות לחץ על הבלם", גער המאמן בשחקניו.

בהמשך פנה לדאגלס דה סילבה שחזר אחורה עם הכדור ולא התקדם לכיוון השער, "אל תעשה את זה, אל תחזור אחורה, עדיף שתאבד את הכדור, אבל אל תחזור אחורה". לאחר חצי שעה בה גוטמן העיר בכעס לשחקנים נראה כי אלו התעוררו והפנימו את הערותיו, כאשר בסיום יצא המאמן רגוע ממתחם האימונים.

על פי האימון המסכם, שי אבוטבול שלא התאמן בימים האחרונים משום שלא חש בטוב, ייפנה את מקומו בהרכב לביברס נאתכו. גל שיש הצעיר יקבל הזדמנות ויפתח בהרכב על חשבונו של יגאל אנטבי שיזכה למנוחה. סמואל יבואה וערן זהבי צפויים לשתף פעולה יחד בחוד.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, גל שיש, ביברס נאתכו, דאגלס דה סילבה, דמיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, ערן זהבי, סמואל יבואה

מצוקת מגנים לפרדי דוד

מאמן בני סכנין, פרדי דוד, ייאלץ להסתדר במשחק מחר (שבת) מול הפועל תל אביב, במסגרת גביע הטוטו, ללא שני המגנים הפצועים שלו, עלי עותמאן שנפצע במחנה האימונים ברומניה, ובסאם גנאים, שנפצע ביום רביעי מול קריית שמונה. את מקומם אמורים למלא איתן עזריה ומהראן אבו ריא. סכנין תחפש להשיג ניצחון שלישי ברציפות במפעל, לאחר שגברה 1:2 על הפועל פ"ת, ו-0:1 על קרית שמונה, שניהם במשחקי חוץ.

היום (שישי) יקיים פרדי דוד אימון מסכם לקראת המשחק, שיתקיים באצטדיון קריית אליעזר, ויתרגל את ההרכב שלו. אוהדים רבים של הקבוצה מוחים על כך שהמחלוקת בין ההנהלה לעירייה, הביאה לכך שהליקויים בדוחא לא תוקנו, מה שהביא להחלטה לא לאשר את המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully