וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הם מסתירים שם?

22.8.2008 / 12:35

פייטון מאנינג אמור להחלים מפציעת הברך שלו בזמן, טום בריידי כבר "כמעט מוכן" לליגה, אבל יש לא מעט שמועות באשר למצבם הבריאותי

טום בריידי ופייטון מאנינג (לא בהכרח בסדר הזה) הם שני הקוורטרבקים הדומיננטיים ביותר ב-NFL והיציבים ביותר ב-AFC. אבל באופן די מפתיע, השניים, שלא החמיצו משחק מאז שהפכו לפותחים קבועים בניו אינגלנד פטריוטס ובאינדיאנפוליס קולטס, עלולים למצוא את עצמם על הספסל בתחילת עונת 2008.

נתחיל בבריידי: כשלפני הסופרבול התגלה שהוא לובש לרגלו מגף מיוחד, זה הצטייר כמו עוד אחד מהתרגילים של ביל בליצ'יק. אלא שהקוורטרבק של הפטריוטס סבל מפציעות ברגלו הימנית לכל אורך הפגרה ולא שותף בשני משחקי טרום העונה הראשונים של הקבוצה, מול בולטימור וטמפה ביי. המשחק השלישי של טרום העונה הוא בדרך כלל זה שבו מעלים מאמנים את ההרכבים החזקים ביותר שלהם לפחות לשני רבעים, אולם גם הלילה (בין שישי לשבת) לא ברור אם בריידי יעלה למפגש עם פילדלפיה איגלס. כרגע יש אי ודאות גדולה באשר למצב רגלו.

מאנינג עבר לפני שבעה שבועות ניתוח בברכו והיה אמור להתחיל להתאמן כדי להיות כשיר לפתיחת העונה. אלא שעל פי דיווחים ושמועות חדשות, ממש לא בטוח שזה יקרה. מייק לומבארדי, שעבד במשך 22 שנה ביחסי ציבור ובסגלי קבוצות ה-NFL ומקושר היטב לבכירים בליגה, כתב בבלוג שלו כי מאנינג טופל בפעם השניה בברכו, במה שיצריך אותו לתקופת החלמה ארוכה מהמתוכנן.

"דיברתי עם מספר אנשים ב-NFL", כתב לומבארדי, "ונודע לי שהקולטס מאוד מודאגים ממצבו של מאנינג. הוא היה צריך לעבור ניקיון נוסף בברך הפצועה, ומה שמאוד מדאיג אותם היא העובדה שקצב ההחלמה איטי מהצפוי. ברגע שיעלה למגרש ויתוקל, זה עוד עלול להיות חמור יותר. מאנינג מקבל טיפולים בביתו, ואני, שראיתי קוורטרבקים כמו ג'ו מונטנה וריץ' גאנון (לומבארדי עבד בסן פרנסיסקו פורטי ניינרס ובאוקלנד - ד.ר.) יכול להעיד שמעולם לא ראיתי אותם מטופלים בביתם, וזו דאגה של הקולטס לטווח הקצר והארוך".

הקולטס, בינתיים, מסרבים לאשר או להכחיש ומשאירים את העניין בערפול. "תמיד יהיו שמועות סביב בריאותו של שחקן זה או אחר", אמר המאמן טוני דאנג'י, "אולי זה טוב בשבילנו. ראיתי משהו שכתוב בבלוג ואולי אתם העיתונאים צריכים לראיין אותו ולא אותי. אם תעשו את זה, זה יחסוך את שיחת הטלפון".

מפגש גולשים של וואלה! פוטבול

כמו בשנה שעברה, כותבי וואלה! פוטבול יוזמים מפגש פתיחת העונה, במה שיהפוך בתקווה למסורת רבת שנים. טוקבקיסטים חמי מזג, היסטוריונים של המשחק וכמובן קוראים פאסיביים - כולם מוזמנים כדי להחליף רשמים, חוויות וציפיות.

התאריך הצפוי הוא מוצ"ש, 30/08/08,בשעה 20:00, כשהמיקום ייקבע בימים הקרובים. כל מי שמעוניין להגיע יוכל ליצור קשר עם הגולש G-MAN, בדואר האלקטרוני המצורף למטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully