וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשביאק: "חלק מהספורטאים הגיעו שבעים מדי"

ראשי המשלחת החלו לסכם את ההופעה במשחקים האולימפיים והיו"ר צבי ורשביאק העביר ביקורת על אלה שסומנו כמועמדים למדליה: "יש ספורטאים שקיבלו יותר מדי"

יומיים לפני טקס הנעילה של המשחקים האולימפיים, כינסו ראשי המשלחת הישראלית את מסיבת העיתונאים האחרונה בבייג'ינג, והחלו בשלב הסיכומים. בלט מכולם היו"ר, צבי ורשביאק, שהעביר ביקורת על חלק מהספורטאים שסומנו כמועמדים למדליה ערב פתיחתם של המשחקים.

"באנו לכאן בהרגשה ואנחנו גם יוצאים בהרגשה שהספורטאים קיבלו מאתנו הכל, לא צריך לתת יותר. יכול להיות שצריך לשנות את השיטה. ההרגשה שלי היא שחלק מהספורטאים קיבלו יותר מדי והגיעו לכאן שבעים. לא היה להם רעב, והם כבר לא היו בעניינים. נצטרך למצוא לדברים האלה פתרונות, אולי לתת יותר עבור הישגים ופחות סכומים קבועים. כמו שזה נראה, לחלק מהספורטאים היו תנאים טובים מדי. הם לא קיבלו רק כסף, הם קיבלו גם תכניות אימונים, מחנות יקרים – הם קיבלו הכל".

ראש המשלחת ומנכ"ל הוועד האולימפי, אפרים זינגר, התייחס לביקורות השונות לפיהן בוועד האולימפי צריכים לשנות את צורת העבודה ולהשקיע בעיקר בענפים המוצלחים: "אלו החלטות שנקבל כשנחזור לארץ. צריך לזכור שהמשלחת עמדה ביעד המרכזי שהיה להיכנס לטבלת המדליות בפעם החמישית ברציפות. זה לא דבר שהיה ברור ומובן מאליו. ניתוחים ספורטיביים נעשו ויעשו".

המנהל המקצועי של המשלחת, גילי לוסטיג הוסיף: "אין ספק שהמשחקים האלה היו פחות טובים מאתונה. אין לנו מדלית זהב, ומקסימום נעמוד על הגבול התחתון של 6-8 גמרים שהצבנו. בסך הכל ההופעה שלנו הייתה סבירה, בכמה ענפים היא הייתה מצוינת. במכלול אנחנו פחות טובים ממה שקיווינו. הוכחנו שהענפים המועדפים של הוועד האולימפי מגיעים להישגים והדוגמא הטובה היא השייט. אני מאוד שמח ש-23 ספורטאים במשלחת היו צעירים מתחת לגיל 23 וזה תוצר של הקרן על שמו של סידני פרנק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully